Допълнителна информация
Автомобилът е закупен от Нидерландия. Първата му регистрация е в Испания 1996 г. След първия собственик е продадена в Белгия, а след това в Нидерландия, откъдето лично я закупих. Докарана е от Амстердам до Пловдив на собствен ход. Автомобилът е с проверена история - Carfax, без катастрофи и инциденти. Състоянието е безупречно! На тези години (от април 2025 може да се регистрира като ретро автомобил, без данък и с гражданска отговорност под 100 лв. ) няма никаква ръжда, шасито е третирано с антикорозионна защита в Нидерландия.
-Без никакви ръжди по купе и шаси;
- Твърд и мек таван идва с 2 оригинални тавана, на твърдия таван работи задната чистачка, пръскалото за вода и оригиналния плафон за купето;
- Сменена разпределителна капачка, кабели и свещи;
- Пистов ремък (от WEST AUTO), маркучите на горивната система (от WEST AUTO);
- Сменени всички уплътнители на 3-те врати (от https: //www. 4x4proyect. com/buy/en);
- Поставена система за дневни светлини;
- 4х4 работи безупречно;
- Гуми с 80% парка;
- Чисто нов лифт комплект 2. 0 на ARB Old Man Emu (ресори, амортисьори, амортисьор на кормилна щанга, втулки, обеци) - https: //www. 4x4proyect. com/parts/old-man-emu-omejyj1-suspension-50mm-lift -kit-jeep/en
- Смяна на Въздушен филтър (От ТехКо - CAF100502P, код: 1К2304: 1 Champion); Масло MANNOL Molibden 10W-40 4L; маслен филтър (От ТехКо), горивен филтър (От ТехКо), Сменени масла на преден и заден диференциал MOTUL (Задният диференциал е DANA 35 LSD, поставена е добавка за LSD), скоростна кутия (MANNOL), раздатъчна кутия (MOPAR);
- Оригинален крик и ключ по предния капак с оригиналния стикер;
- Отлично запазен салон с оригиналните седалки и волан, без никакви забележки!
- Roll bar на предната броня - свален и запазен;
- Всички уреди работят отлично;
- 2 ключа;
- Автомобилът е регистриран и се ползва;
- Платена гражданска отговорност, винетка, преглед до октомври 2025 г.