Допълнителна информация
Продавам този завършен мой проект със съжаление, поради нужда от друг тип мпс. Джипа съм го правил в продължение на 10 месеца, и с гордост бих казал че е в пъти по добър от заводски. Беше леко започнал да ръждясва в задната част на шасито, и го разглобих дадох на пасъкоструй, и после го усилих с специална 2мм ламарина, по начин да е по здраво, добавил съм планките за ролбарите за лебетката и други, а не после да се наранява шасито. Обработка с двукопонентен грунд, после специална по твърда боя, шагрен и накрая вакса за въшна защита на фертан, отвътре е напълнено цялото шаси с фертан за кухини, също по купето отдолу съм го защитил и всички кухини и прагове и под отвътре с фертан, допълнителна изолация на пода. Бърза 4тонна лебедка, подгрев на охладителната течност на 220волта, решил съм проблема на тези двигатели с прекомерното охлаждане, но е мой патент и не бих го споделил тук. Та зимата когато загрее дори да стой на място с парно до дупка не спада температурата. Сменил съм всички ремъци водна помпа, съединител на Валео. Джипа е на тези километри не е връщан километража, видимо е от всичко което се износва от каране а тук е всичко като ново който иска може да си го провери. Разполагам с всички снимки и видеа от ремонта. Много нисък разход на гориво. Повдигнат с 5см боди лифт, и 5см от земята посредством 16цола джанти и и 2см подложки, та общо 5см. Нови амортисиори, задни пружини. Като цяло ми е излезнала цялата процедура на тези пари без да смятам работата.