Допълнителна информация
Джипа няма никаква ръжда, и никога не е кърпен. Внесен е от Гърция. Единственото чероки на пружини отзад-всички са на ресьори, вози много добре спрямо другите. Силови брони, налични са и оригиналните. Всички тампони са полиоретанови. Предавателни числа на мостовете-4. 88, при заводски 4. 10, сложени за да компенсират по-големите гуми, които са Cooper Discoverer stt pro 31x10. 5x15. Заден диференциал с ограничено преплъзване, с монтиран в него Auburnlocker. Минусови джанти DOTZ. Снижена раздатка, заради каретата. Снижени(дропнати)носачи на предния диф, за да се запазят заводските им ъгли спрямо купето, след повдигането. Рокслайдери със степенки. Метални уширители на калниците(налични са оригиналните). Багажник със стълба, лед бар и шнорхел. Работещ климатик и перфектно парно. Салон без скъсано и зацапано-в много добро състояние за годините си. Раздатка 231-кара се само на заден мост. Валидни гражданска, преглед и винетка. Кара се като лек автомобил, затова и се продава. Не е каран в гора-видно от състоянието му.
Не се продава спешно, даже никак. Цената е крайна, преценил съм че толкова му искам, и не я коментирам по никакъв начин. Нека не ми звънят хора, които не са готови да я платят, а се насочат към други, по-евтини джипове, аз знам какво продавам. Благодаря за отделеното време.