Допълнителна информация
Автомобилът е в добро техническо състояние. По-долу са изброени направените ремонти и на каква цена.
НЕ Е 4x4! Фабрично предно предаване с икономичния 1. 8, 125 к. с. VVT-i двигател. По спецификация харчи 9. 4 градско и 6. 2 извънградско.
Експеримент по метода на пълния резервоар показа 6. 9 литра на 100 км по магистрала при скорост 110 км/ч, 3000 оборота.
По-малките конски сили водят и до по-малкия данък, а липсата на диференциал (4x4) води до по-евтина поддръжка.
Километрите са реални.
След ремонта на двигателя не гори никакво масло! ! !
Добра скоростна кутия и съединител.
Типичната за Toyota здрава ходова част.
Няма и не е имал газова уредба.
Обичайните (почти незабележими) драскотини по боята.
Без ръжда. Добри уплътнения на прозорците.
Не е удрян и не изглежда да е бил удрян при предния собственик.
Разполага със запазен кожен салон, отопление на предните седалки. Не се пуши - няма миризма и дупки от цигари.
Добре работещ, зареден до горе климатик.
Два ключа с чип и вградено дистанционно. Още два допълнително направени ключа само за отключване (без чип и дистанционно).
Следващ преглед на 25. 07. 2025
Застраховка до 29. 07. 2025
Винетка до 17. 08. 2025
Платен данък за 2025
=================================
Направени ремонти през последните 2 - 3 години:
-------
04. 2022
Сменен ремък и четки на динамото.
-------
08. 2023
Сменени предни амортисьори.
-------
04. 2024
Ремонт на двигателя:
Изравняване (шлайфане) на главата на двигателя.
Верига (комплект).
Гумички на клапаните.
Регулиране на клапани.
Сегменти.
Всичко за 1950 лв.
След този ремонт двигателят не гори никакво масло! ! ! Преди гореше 2 литра на 6000 км.
-------
08. 2024
Сменен дебитомер (MAF Sensor) 230 лв.
-------
02. 2025
Нов катализатор 300 лв.