Нов внос от Швейцария 100% истински автомобил , изключително запазен , без забележка , оригинални 2 ключа , навигация Гармин двузонов климатроник , подгрев предни седалки, аудио пакет на задните седалки , лети джанти 19" с нови всесезонни гуми. Автомобила е оборудван с двуцветен кожен салон изпълнение R-DESIGN, най-високото ниво на изпълнение за модела на марката, двузоновия климатроник е изключително добро съчетание за комфорт при пътуване, седалките са с подгрев, волана е оборудван с бутони за управление на аудиосистемата и темпомата. доверете се на шведската здравина и надеждност. ДПФ и Катализатор са в отлично състояние , може да се уверите по състоянието на накрайниците на ауспуха. Автомобила е в безупречно състояние за годините и изминатите километри, заповядайте на място и се уверете че всичко е така в действителност.
Фирмата е директен вносител на автомобили от Швейцария, всички предлагани от нас автомобили са с платено мито и ДДС, готови за регистрация без допълнителни нотариални такси и разходи. Съдействаме за вадене на транзитни номера в КАТ или транспорт в рамките на страната.
Заповядайте при нас и се уверете в написаното описание.
! ! Ето и малко инфо за тези които са се насочили да си купят кола от Америка. Купуването на кола от Америка може да изглежда изгодно, но има няколко причини, поради които не е добра идея: Ето някои от най-честите проблеми, с които се сблъскаш:
1. Километражът е в мили, което може да е неудобно.
2. Трудности с регистрацията Американските модели не покриват европейските технически изисквания и може да е нужно да правиш допълнителни промени, за да я регистрираш. Фаровете, мигачите , стоповете и други елементи често трябва да бъдат заменени или пренастроени.
3. Възможност за скрити повреди
Много от продаваните вносни американски коли са катастрофирали и ремонтирани така може да купите кола с тежки повреди.
4. Проблеми с поддръжката и частите
Американските модели не се продават официално в Европа и намирането на резервни части може да бъде трудно и скъпо което означава, че ще чакаш по-дълго за резервни части и ще плащаш повече
5. Разлика в горивната система
Американските коли често са настроени за 91-октанов бензин, докато в Европа стандартът е различен. Разходът на гориво обикновено е по-висок при американските модели.
6. Различни стандарти за емисии американските коли не покриват екологичните изисквания на ЕС и в бъдеще ще имат трудности с техническия преглед
7. Възможно е американската навигация да не поддържа европейски карти, а радиото европейски вълни
8. Повредени или ремонтирани автомобили
Голяма част от вносните американски коли са били ударени, защото в САЩ е по-изгодно да се продават на търгове, отколкото да се ремонтират.
9. По-ниска остатъчна стойност
Американските коли се обезценяват по-бързо от Европейските, защото много купувачи избягват модели, които не са предназначени за местния пазар. Продажбата на такава кола може да отнеме много време и да ти донесе по-ниска цена. Автокъщите в Европа също не правят бартер(замяна) за американски автомобил
10. Колите внос от Америка често имат софтуерни проблеми, свързани с различията в системите между САЩ и Европа. Ето някои от най-честите проблеми:
Навигация и радио честоти. Американските коли използват различни честотни диапазони за радиото, което може да доведе до проблеми с намирането на европейски станции. Навигацията често съдържа само карти на Северна Америка и не може да се обнови за Европа без специален софтуерен ъпдейт. Диагностични системи и кодове за грешкиВ някои случаи диагностичните системи (OBD-II) не разпознават европейските стандарти за емисии (като Euro 6), което може да доведе до грешки в системата. Софтуерът за четене на грешки може да се наложи да бъде препрограмиран. Километри vs. мили и други мерни единици. Приборното табло често показва разстоянието в мили вместо километри, а температурата във Фаренхайт вместо Целзий. Някои коли позволяват превключване през менюто, но други изискват софтуерна намеса. Засичане на VIN номер при сервизиране. Някои официални сервизи в Европа може да не разпознаят американския VIN номер в своите системи, което затруднява софтуерни актуализации.
Интернет и свързани услуги-Функции като Wi-Fi, OnStar, или други свързани услуги може да не работят в Европа поради несъвместимост с европейските мобилни мрежи.
Някои автомобили изискват промени в софтуера, за да се настроят фаровете според европейските стандарти (например за адаптивните LED фарове).