Допълнителна информация
4325мм 375000км
Двигател и скорости :
Двигател ОМ642 v6 3. 0 cdi 250hp remap, нова турбина 10000км, преработени изпускателни колектори Drift Crimes Fabrication за да се избегне проблемът с отчупването на парченца и повреждане на геометрията.
Автоматични скорости 722. 6380 5g tronic (най -здравата и безпроблемна кутия на Мерцедес използваща се и в AМG модели).
Пълен рециклаж на торк и кутия и нова платка преди 10к км.
Окачване :
Нови вътрешни накрайници Meyle HD;
Нови шарнири Lemf? rder;
Подменени задни амортисьори с Heavy-duty вариант;
Монтирани универсални възглавници отзад с къстъм стойки, изрязани на лазер и боядосани прахово;
Понижаващ ресьор отпред .
Спирачки :
Отпред - Чисто нови апарати, нови дискове: ATE Sport (перфорирани и нарязани) с чисто нови накладки и кабелчета ATE;
Отзад - Дискиве АТЕ Sport (перфорирани) c чисто нови накладки и кабечета ATE;
Ръчна спирачка - чисто нови накладки и пружинки BOSCH.
Конструкция:
Перфектна изработка от фирма Volev София 4. 20/2. 06;
Поцинкована, с алуминиева ламарина отгоре 4мм със 62. 5см стъпка. Имаше леко натиснато при единият стоп и е нарушен малко цинкът където стъпва пътеката.
Гуми и джанти:
Има три варианта по ваш избор -
1. Вариант - Чисто нови алуминиеви джанти ALUTEC 17ки;
Гуми: MICHELIN 235/60/17C нови, 8000км, летни
2. Вариант - Алуминиеви Джанти ALUTEC 16ки;
Гуми: MICHELIN 235/65/16с предни 8мм, летни
PIRELLI 235/65/16с, задни 7мм, всесезонни
3. Вариант -Стоманени джанти оригинални 16ки,
гуми : KUMHO 235/65/16с предни нови, 6000км, Зимни LASSA 235/65/16c, задни 8мм 8000км зимни
Резервна гума:
Чисто нова оригинална джанта с чисто нова гума CONTINENTAL 235/65/16c;
Чисто нови оригинални стойка и захвати.
Ектериор:
Предна броня AMG, стъклопластова спална кабина и спойлер, Performance огледала, допълнителен хром резервоар 120 литра - изключително прецизно монтиран с къстъм стойки, изрязани на лазер и поцинковани , с оригинални тръби и маркучи с вътрешна подкачваща помпа прехвърляща в оригиналния резервоар. Ветробрани и дефлектор Team HEKO. Биксенон Фарове c DRL, неонови стопове и странични габарити, цялостно затъмнени стъкла с 3M фолио, челен 30%, станични 30% имам и други стъкла - 50% по ваш избор.
Интериор:
HIGHLINE изпълнение, карбонови лайсни. Андроид мултимедия най-висок клас с усилвател и бас каса 12 инча. Подменени говорители, печка Webasto, широко спално отделение с легло с повдигащ механизъм и много място за багаж. Два комплекта стелки зимни и летни. Килограмова седалка с подлакътник.
Информация:
За swap-a е закупен цял катастрофирал бус 318 cdi, 2011та година на 197000км, от който са използвани мотор, скорости, заден мост, кардан и всичко нужно за конверсията. При смяната на двигателя са сменени следните части с нови- вериги комплект, балансиращ вал, семеринги, водна помпа, воден и климатичен радиатори Nissens, казанче и маркучи за хидравликата, виско перка, дифузьор, ремъци, ролки, обтегач, катализатор, ревизирани стартер и генератор. Към камиончето давам и оригиналния мотор ОМ651(със спукано бутало, сменени вериги и лагери), скорости и всичко, което е било преди конверсията.
Документи:
Н1, 3500+3500. По талон е товарен 2920кг. Новият мотор не е вписван. Имам всички нужни документи за мотора, кантарна бележка 2120кг и са спазени всички изисквания за конструкцията и ще мине Технотест без никакви грижи. Карам си го така от години и не съм имал проблеми. При появил се сериозен клиент може да мина Технотест, сменям масло и филтри пред него и ще е с пълен резервоар!