Производител: MAN
Тип / модел: МЕГА седлови влекач / 18. 460 4X2 LLS-U
Година на производство: 2018
Дата на първа регистрация: 19. 03. 2018
- междуосие 3600 мм
- въздушно окачване на кабината
- Двигател D2676LF52 - 460 к. с. /338 KW EURO6 SCR - 2300 Nm C-R OBD-C
- обем на двигател: 12 419 см³
- Софтуер за скоростна кутия MAN TipMatic Profi
- Скоростна кутия MAN TipMatic 14 27 DD
- Алуминиев резервоар за гориво 480 л вдясно, 480 л отляво и 60 л AdBlue
- Хипоидно отношение на осите i = 2, 53
с блокировка на диференциала на задната ос
- MAN EasyStart за TipMatic
- XLX кабина с висок покрив, средно висок 2440 мм широк, 2280 мм дължина
комфортен контролен модул с горно легло
- Сигнал за аварийно спиране (ESS)
- Функционалност на скоростната кутия: EfficientRoll
- Отопляем допълнителен горивен филтър/водоуловител
- Пакет EfficientLine 3 с аеропакет и MAN EfficientCruise
- допълнителен въздушен нагревател EBERSPÄ CHER D4S
-допълнителен климатик R134A
-изолация на кабината NORDIC (срещу студ) за кабина XL, XLX и XXL
-Контролен модул за външен обем на данни (специфичен за клиента контролен модул) със система за управление на автопарка
- 1 цил. Въздушен компресор 360 cc с управление на въздушното налягане (APM)
- регулирана спирачка на кобилното рамо (EVBec)
- Аеропакет за кабина с висок покрив вкл. спойлер на покрива и странични панели, подвижен само ляв страничен капак
- мултифункционален волан за кабина ' L, LX, XL, XLX, XXL'
- Асистентът за аварийно спиране 2 (EBA2) може да бъде изключен
- антиблокираща спирачна система (ABS)
- регулатор против завъртане (ASR)
- Електронна програма за стабилност (ESP)
- Оборудване за опасни товари по ADR, тип AT
- Стойки на кабината с въздушни пружини за ' L, LX, XL, XLX, XXL'
- Газоразрядни главни фарове (D1R) за дясно движение
- Дълги светлини и фарове за мъгла, също със светлина за завой
- LED дневни светлини (съвместими с ECE R87)
- Червено/бяло вътрешно осветление на покрива на кабината
- Задни светлини с LED технология
- ' TollCollect' бордово устройство
- Мониторинг на налягането в гумите (TPM) на предната и задната ос
- Адаптивен круиз контрол (ACC)
MAN EfficientCruise 2
- Модул за платка за свързване (RIO Box)
- Радио MAN Media Truck Advanced, 12 V със седем инчов цветен дисплей и подготовка за навигация
SD карта, навигационна система, ЦЯЛА ЕВРОПА
- Хендсфри функционалност Комфорт за два мобилни телефона (мултифункционален волан и Bluetooth-capab
- Система за защита на лентата IV (LGS IV)
- AUX-IN/USB в арматурното табло
- 2-ра височина на шофиране намалена; 25 мм задна ос и (с пълно въздушно окачване) 15 мм предна ос
- 2 легла с място за съхранение (с алуминиева рамка)
- Хладилник под леглото, напълно прибиращ се
- Лафет Jost JSK 37 C150W височина 150 мм (ниско ниво на поддръжка)