Допълнителна информация
Гледам, че останалите мотори от същия модел тук са на някакви смешни километри, въпреки годините им. Явно предните собственици са използвали 300 кг мотор, за да ходят на кафе с тях или някоя баба ги е държала в гараж хахаха. Няма съмнение, че са с пренавити километражи. Поне този е на реалистични километри. За 3 седмици пътешествие до Лисабон и обратно минахме 10 000 км. Може да си направите сметката за тия на по 30 000 км дали наистина са на толкова
Сега за състоянието му и екстрите - K&N филтър, brembo дискове на предните спирачки, гуми на под 2000 км, подгряване на ръкохватките, ABS + Traction Control, генерация Аkrapovic, оригиналната седалка + допълнителна, която наскоро беше изградена наново и претапицирана, подвижна слюда, сензори за налягане в гумите, безключово палене. Откакто аз го карам (около 50 000 км) е поддържан само на едно място в София, сервиз който препоръчвам с 2 ръце, където могат да дадат информация за мотора. Има вграден интерком, който се захранва от мотора, поддържа разговор с пасажера с отлично отстраняване на външни шумове, свързване на 2 телефона, навигация, музика и радиостанция. Интеркома работи перфектно и се чува отлично без значение от скоростта. Има забележки по боята, защото както казах мотора е тежък и се е случвало да го изпускам от място. Никога не е падано с него. Само през последната година мотора се съхранява на открито, но на сянка през останалото време винаги е бил в гараж.