Това е най-иновативното Харли в Европа. В двигателят са вложени компоненти разработка на S&S доказали се през изминалите години. Окачването е възможно най-скъпата комбинация на Олинс за този мотор. Мотора е на 3000 мили, а двигателя на 1000 мили, вече е регистриран. . Маслото е сменено 600 мили след началото на разработката. Цилиндри и бутала - 136" S&S Big Bore - 910-0849 Колянов вал и биели - S&S flywheel - Радзпределителен вал -S&S 590G - Глави - Zippers +2mm ported heads - Тротъл боди - HPi 70mm Инжектори - 7. 1 HPi - FEULING Cylinder head breathers - S&S HD M8 RG 2022 bolts S&S CYCLE Piston Cooling Jet Kit For M8 S&S oil Pump and Cam plate S&S Adjustable Pushrods and tubes S&S Tappet Cuffs S&S Valve Springs up to . 605" COVER CAM Trask ASLT M8 BK COVER clutch Trask ASLT M8 BK Въздушен филтър - Trask Air filter Колектори - FullSac MX Генерация - Rinehart Предно окачване OHLINS Задно окачване - OHLINS Мултимедия - Rockford Fosgate PMX-HD14 Тонколони - Rockford Fosgate TMS65 Stage2 Кабели за свещи - 10мм screaming eagle Добавени са Съединител screaming eagle с 10 плочи и самозаключваща се притискателна платка на BARNETT защото оригиналният не издържа на мощността. Към средата на месец Юли ще бъдат поставени 330мм предни спирачни дискове GALFER и спирачни апарати Brembo. С тях цената ще е 85000Лв. Всички части са купувани чисто нови. Мотора е разработен и настроен. Към дата 09. 07. 2024 е на 1400мили. Мотоциклета се кара всеки уикенд и двигателят става все по-отзивчив на желанията на водача. Благодарение на огромният въртящ момент(над 200NM) мотора се кара изключително леко дори и с втори човек, а магистралният разход със скорост 150км/ч е 6. 7л/100км Възможността да настройваш задното окачване дори и в движение Ви гарантира комфорт не мислим за такъв тип мотори. Комбинацията на колекторите FullSac MX и крайни гърнета Rinehart прави звука умопомрачаващ, дори понякога плашещ. Комбинацията им прави звука приятен за ухото при движение с постоянна газ и убийствен при ускорение.