Допълнителна информация
Това е най-иновативното Харли в Европа. В двигателят са вложени компоненти разработка на S&S доказали се през изминалите години. Окачването е възможно най-скъпата комбинация на Олинс за този мотор.
Мотора е на 3000 мили, а двигателя на 1000 мили, вече е регистриран. . Маслото е сменено 600 мили след началото на разработката.
Цилиндри и бутала - 136" S&S Big Bore - 910-0849
Колянов вал и биели - S&S flywheel -
Радзпределителен вал -S&S 590G -
Глави - Zippers +2mm ported heads -
Тротъл боди - HPi 70mm
Инжектори - 7. 1 HPi -
FEULING Cylinder head breathers -
S&S HD M8 RG 2022 bolts
S&S CYCLE Piston Cooling Jet Kit For M8
S&S oil Pump and Cam plate
S&S Adjustable Pushrods and tubes
S&S Tappet Cuffs
S&S Valve Springs up to . 605"
COVER CAM Trask ASLT M8 BK
COVER clutch Trask ASLT M8 BK
Въздушен филтър - Trask Air filter
Колектори - FullSac MX
Генерация - Rinehart
Предно окачване OHLINS
Задно окачване - OHLINS
Мултимедия - Rockford Fosgate PMX-HD14
Тонколони - Rockford Fosgate TMS65 Stage2
Кабели за свещи - 10мм screaming eagle
Добавени са Съединител screaming eagle с 10 плочи и самозаключваща се притискателна платка на BARNETT защото оригиналният не издържа на мощността.
Към средата на месец Юли ще бъдат поставени 330мм предни спирачни дискове GALFER и спирачни апарати Brembo. С тях цената ще е 85000Лв.
Всички части са купувани чисто нови.
Мотора е разработен и настроен.
Към дата 09. 07. 2024 е на 1400мили.
Мотоциклета се кара всеки уикенд и двигателят става все по-отзивчив на желанията на водача. Благодарение на огромният въртящ момент(над 200NM) мотора се кара изключително леко дори и с втори човек, а магистралният разход със скорост 150км/ч е 6. 7л/100км
Възможността да настройваш задното окачване дори и в движение Ви гарантира комфорт не мислим за такъв тип мотори.
Комбинацията на колекторите FullSac MX и крайни гърнета Rinehart прави звука умопомрачаващ, дори понякога плашещ. Комбинацията им прави звука приятен за ухото при движение с постоянна газ и убийствен при ускорение.