Новият NC 750X отговаря на EURO5 и разполага с 600 об/мин до червената линия. Throttle By Wire (TBW) носи регулируем характер на двигателя чрез 3 режима RAIN, STANDARD и SPORT, плюс персонализиран USER режим. Honda Selectable Torque Control (HSTC) вече въвежда по-фино 3-те степени. Опцията за трансмисия с двоен съединител (DCT) разполага с автоматични графици за превключване. Те се интегрират с режимите на каране. Мотоциклетът е станал по-лек с 6 кг, благодарение на новите подобрения на рамката и детайлите около двигателя и каросерията. Свеж стил придават и LED фаровете и задни мигачи. Преработеното пространство за съхранение на багаж нараства като обем и използваемост. Височината на седалката е намалена с 30 мм, ветровото стъкло предлага по-голяма защита, а новото LCD табло е привлекателно допълнение. Двигател: 2-цилиндров, 4-тактов, 8 клапана SOHC, течностно охлаждане, ЕURO5 Обем: 745 см³ Диаметър и ход: 77 мм x 80 мм Степен на сгъстяване: 10, 7 : 1 Мощност: 59 к. с (43, 1 кВт) @ 6750 об/мин Максимален въртящ момент: 69 Нм @ 4750 об/мин Горивна система: PGM-FI електронно впръскване Вместимост на резервоара: 14, 1 л Разход на гориво: 3, 5 л/ 100 км Вредни емисии СО2: 81 г/км Размери (ДxШxВ): 2210 мм x 846 мм x 1330 мм Междуосие: 1535 мм Височина на седалката: 800 мм Клиренс: 145 мм Маса: MT 214 кг; DCT 224 кг ТРАНСМИСИЯ Съединител: маслен, многодисков Скоростна кутия: 6-степенна, опция DCT Задвижване: верига
Мотора е напълно оборудван с най високото ниво на алуминиеви кутии за багаж EVO, централна стойка, заден калник, решетка на радиатора, LED фарове допълнителни. Закупен е от БултракоMоторс и е с гаранция 2г.