Допълнителна информация
Допълнителна информация, включително разликите межди R1 и R1M може да потърсите из интернет пространството, както и на този линк:
Гуми на Michelin, не е карано много с тях.
Олекотен до 200 кг. , с пълни всички течности.
Карбонов корпус
ABS с UNS (унифицирана спирачна система). 3-измерен контрол на поднасянето на задното колело (SCS), както и с TCS, LIF, LCS, QSS.
6-осен измервателен блок (IMU), който събира всички данни от движението на мотора, които задействат електронното управление на R1M - електронното състезателно окачване ERS, като прави автоматична корекция на настройките на вилката и амортисьорите.
Има и комуникационен управляващ модул (CCU), който позволява да се записват разнообразни данни за движението, на мотора, като време, скорост, ъгъл на лягане в завоя, gps проследяване, положение дроселната клапа и др.
и какво ли още не.
Сменено масло Yamalube и филтър.
Няма нужда да се прави нищо по мотора.
Има дребни външни забележки.