Мотоциклета е моя собственост от 20ина години, като за този период е каран по- малко от 500км годишно. С регистрация, с платен данък, в момента е без ГО защото не се кара, това е и причината за продажбата. Козметични забележки - резервоара е вдлъбнат от ляво и от дясно. Технически забележки - заден амортисьор и стартер са за рециклиране, но си пали на манивела без проблем. Двигател, скоростна кутия и съединител са отлични. Има нов акумулатор, нови гуми Maxxis, нови пиньони CHT Chiaravalli, нова верига CZ chains Х-ринг, нови накладки Brembo, нови втулки на задното окачване, нов ангренажен ремък. Клапаните са регулирани. Маслото е сменяно всяка година въпреки малкия пробег, в момента е с Liqui Moly, не го пипа. Сложени са допълнително термометър за температурата на маслото, гардове на кормилото и слюда. Мигачи в момента няма сложени но кабелите за тях са си там и релето работи, така че без проблем могат да бъдат сложени. Мотоциклета е доста рядък и уникален, от времето когато Aprilia се състезават в Париж-Дакар. Резервоара е 28л и има огромен автономен пробег. Маслен радиатор, сух картер, ангренажен ремък. Двигателя е легендарния Rotax 348, карба е Dellorto. Задължително прехвърляне!