Скутера е Чисто Нов! !!
ВИСОКОПРОИЗВОДИТЕЛНИ ДВИГАТЕЛИ DOHC, КОИТО ДОМИНИРАТ НА ПЪТЯ, КАКТО И НА ПИСТАТА. ДВИГАТЕЛИТЕ ЕВРО 5 СА ПРОЕКТИРАНИ В ИТАЛИЯ.
РАМКА TRELLIS В ХРОМ МОЛИБДЕН
РАМКАТА НА РЕШЕТКАТА С АЛУМИНИЕВИ ПЛОЧИ, ИЗРАБОТЕНИ ОТ МАТРИЦА, ПРЕВРЪЩА ДРАГСТЕРА В ИСТИНСКА НЕТРАДИЦИОННА ИКОНА. СТИЛ, ИНОВАЦИЯ И УНИКАЛЕН ХАРАКТЕР.
ЕДИНИЧЕН ХИДРАВЛИЧЕН АМОРТИСЬОР
ЗАДНИЯТ ЕДИНИЧЕН АМОРТИСЬОР, КОМБИНИРАН С ЕФЕКТИВНОСТТА НА I. S. S. , ПРАВИ УПРАВЛЕНИЕТО НА ДРАГСТЕРА ОПТИМАЛНО И ВЪЛНУВАЩО.
I. S. S. НЕЗАВИСИМА УПРАВЛЯВАЩА СИСТЕМА
ИЗРАБОТЕНА В СИНЕРГИЯ С EDI ОТ PONTEDERA, НЕЗАВИСИМАТА КОРМИЛНА СИСТЕМА РАЗДЕЛЯ УПРАВЛЕНИЕТО И АМОРТИЗИРАЩОТО ДЕЙСТВИЕ, ФИЛТРИРАЙКИ ВСЯКАКВА ГРАПАВОСТ.
ПЪЛНИ LED ФАРОВЕ
С ДИЗАЙН, ВДЪХНОВЕН ОТ СВЕТА НА СУПЕРБАЙКА, DRAGSTER Е ОБОРУДВАН С ВИСОКОПРОИЗВОДИТЕЛНА ПРЕДЕН ФАР (80 000 ЛУМЕНА) И ДИНАМИЧНИ ИНДИКАТОРИ ЗА ПОСОКАТА НА ПОТОКА.
DRAGSTER 200 EURO 5
ДВИГАТЕЛ
ТИП
ЕДИНИЧЕН ЦИЛИНДЪР, 4 ТАКТА, 4 КЛАПАНА, ТЕЧНО ОХЛАЖДАНЕ - DOHC С ДВОЕН РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ НАД ГЛАВАТА
BORE & STOCK
63 X 58 (ММ)
РАЗМЕСТВАНЕ
181 КУБ. СМ
МАКСИМАЛНА МОЩНОСТ
17, 5 К. С. (12, 9 KW) ПРИ 8000 ОБОРОТА В МИНУТА
ВЪРТЯЩ МОМЕНТ
15, 5 НМ ПРИ 7750 ОБ / МИН
ИНЖЕКЦИЯ
ЕЛЕКТРОНЕН MAGNETI MARELLI
СТАРТИРАНЕ
ЕЛЕКТРИЧЕСКИ СЪЕДИНИТЕЛ НА КОЛА
ЦЕНТРОФУЖЕН СУХ СЪЕДИНИТЕЛ
ПРЕДАВАНЕ
C. V. T. ТРАПЕЦОВИДЕН КОЛАН - ЗЪБНИ КОЛЕЛА
ОХЛАДИТЕЛНА СИСТЕМА
ТЕЧНО ОХЛАЖДАНЕ
ЧАСТ ЗА ВЕЛОСИПЕД
ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ
I. S. S. ЕДНОСТРАНЕН И ХИДРОПНЕВМАТИЧЕН АМОРТИСЬОР PAIOLI
ЗАДНО ОКАЧВАНЕ
ЕДИНИЧЕН ХИДРОПНЕВМАТИЧЕН РЕГУЛИРУЕМ АМОРТИСЬОР
СПИРАЧКИ
ABS-(АНТИБЛОКИРАЩА СПИРАЧНА СИСТЕМА) ПРЕДНА ХИДРАВЛИЧНА ДИСКОВА СПИРАЧКА 200 ММ: ЗАДНА ХИДРАВЛИЧНА ДИСКОВА СПИРАЧКА 190 ММ, СУПОРТИ BREMBO
ГУМИ
PIRELLI ПРЕДЕН 120-70-12 " ЗАДЕН 140-60-13"
РАЗМЕРИ И ТЕГЛО КОЛЕСА
1350 ММ
ДЪЛГО
1890 ММ
ШИРИНА
750 ММ
ВИСОЧИНА НА СЕДАЛКАТА
770 ММ
СУХОТО ТЕГЛО
124 КГ
КАПАЦИТЕТЪР НА ГОРИВОТО
9 L