Допълнителна информация
Suzuki-то е обслужено от-до!
Повече от перфектна работа на мотора и скоростите.
-Гуми " Pirelli Diablo Supercorsa" - 200/60/17 и 120/70/17 на 100Км, DOT 24!
-Масло " Bardahl 10w60" на 300 км.
-Куикшифтър " ShiftPower" - настроен и калибриран!
-Рейсингова спирачна течност Дот 4 (Мотул)
-Дискове(къдрави-предни и заден), накладки и предни и задни " TRW" с много живот в тях. ..
- " Yoshimura" крайни гърнета (1300usd, купувани нови), които вече не се и произвеждат.
- " KnN" въздушен филтър (изпран и намазан)
-свеши (-2 по-стуфени NGK, сменени в началото на сезон 24)
-трислойна хамелеонова перла (2к лв)
-Наличен катализатор.
- " CrazyCust" седалки (по поръчка)
--къстъм капаци на двете казанчета (за спирачката и съденитиеля)
-MC parts бар енд-ове.
-карбонов протектор на резервоара
-армирани спирачни маркучи
-рейсингова капачка на маслото с бърза връзка
- Спуул-ове на шарнира
-краш тапи на съединителя и статора (специално за модела)
- Краш тапи на предната и задната ос " RnG" .
-Веригата и пиньоните са в перфектно здраве, почистени и смазани.
Мотоциклета е в уникално състояние. Няма ремапи, лънч-контроли и тем подобни.
Не се кара на лошо време, на дъжд и седи постоянно завит и в топъл гараж, акумулатора е на 5 месеца, като се зарежда ежеседмично!
Множество карбонови елементи, купувани нови(истински),
-преден калник
-заден калник
-веригообран
-задната част на опашката
-панела около менюто на резервоара.
къстъм кавър на фара, диодни крушки навсякъде, " TRW" ръчки, " TRW" степенки, гард на радиатора " Powerbronze" , " Puig" слюда, Краш тапи на рамата и на спойлерите. кантове на джантите, балансирани, прави и без забележки.
-нови лагери на задната и предната ос (17. 11. 2024) !
" Sato Racing" грипове на резервоара и много, много други аксесоари.
Мотора няма никакви технически и визуални забележки. Никакви, нито една!
Върви в пълен комплект с абсолютно всички оригинални части. Всички!
Капаци, ауспуси, огледала, ръчки, степенки, дръжки, стойки и много други !
Вложени са страшно много пари, рисърч и време за да може да е в това състояние.
Не тече, не пуши, не мирише, не е изпускан, не е крив, за разхода на масло взима точно . . . 0гр от смяна до смяна (сменя се всеки сезон, независимо от пробега ). Въобще не ми се разделя с него и категорично не на всяка цена. Положена е керамика на целия мотор, преди есента е прясно полиран, почиства се ежеседмично с правилните препарати, козметики и се пази като писано яйце.
Може би, най хубавия B-King в България. Поне за мен.
Какви мотори има за тия пари, въобще не ме интересува, гледайте и си ги купувайте тях . . .
Коментар на цената, не е възможен, не свалям лев. Качване, тестване и даване на газ с него, само с А" категория и цялата сума на ръка.
100 октана + добавки в горивото се ползват ежемесечно.
Използва се максимум 1000-1500км на сезон!
За задължителното прехвърляне няма и да споменавам.
Цена - 19000лв.