Допълнителна информация
Моторът има множество подобрения, като оригиналните части (без мигачите) са налични и в добро състояние:
- Цяла генерация Dominator
- Краш тапи на двигателя Puig
- Слайдъри на предна и задна ос Puig
- Предпазни капаци на двигателя GB Racing
- Странични протектори за резервоара OneDesign
- По-голяма леко опушена слюда Puig
- Малка слюда тип спойлер
- Предпазна слюда на дисплея против надраскване
- Много прибрани LED мигачи със силна светлина (оригиналните не са налични)
- Допълнителна оригинална комфортна седалка от Yamaha (не е показана на снимките)
- Лостчета за съединител и предна спирачка Puig в цветовете на мотора
- Чанта за резервоара Givi
- Протектор на радиатора
- Стойка за телефон SP Connect с демфер за обиране на вибрациите
- Оригинална регулируема спортна стойка за номер.
В началото на сезона са сменени антифризът с оригинален от Yamaha и спирачната течност с ATE. Кара се с оригинално масло Yamalube и оригинални филтри, закупени от Yamaha. Маслото и масленият филтър са сменени преди хиляда километра. Въздушният филтър е сменен с оригинален от Yamaha преди 6 7 хил. км. Гумите са Dunlop MK3, на няма и 3 хил. км. Веригата е от най-висок клас и заедно с пиньоните е сменена преди няма и 8 хил. км. Точните километри на тези поддръжки са записани в компютъра на мотора, видими на последната снимка(OIL - масло / Interval 1 - верига / Interval 2 - гуми).
Моторът е версия SP, която предлага много по-добро окачване от стандартното MT-09. Допълнителни екстри спрямо стандартното MT-09 са шифтър/блипър и круиз контрол. Мотора беше с ниско гърне и заради това тръбата преди новото крайно гърне е различен цвят. В момента мотора е с чисто ново високо гърне на същата марка. При сериозен интерес предоставям номер на рама и може да се провери в Ямаха. Всички 3 ключа за мотора са налични.