Моторът има множество подобрения, като оригиналните части (без мигачите) са налични и в добро състояние: - Цяла генерация Dominator - Краш тапи на двигателя Puig - Слайдъри на предна и задна ос Puig - Предпазни капаци на двигателя GB Racing - Странични протектори за резервоара OneDesign - По-голяма леко опушена слюда Puig - Малка слюда тип спойлер - Предпазна слюда на дисплея против надраскване - Много прибрани LED мигачи със силна светлина (оригиналните не са налични) - Допълнителна оригинална комфортна седалка от Yamaha (не е показана на снимките) - Лостчета за съединител и предна спирачка Puig в цветовете на мотора - Чанта за резервоара Givi - Протектор на радиатора - Стойка за телефон SP Connect с демфер за обиране на вибрациите - Оригинална регулируема спортна стойка за номер. В началото на сезона са сменени антифризът с оригинален от Yamaha и спирачната течност с ATE. Кара се с оригинално масло Yamalube и оригинални филтри, закупени от Yamaha. Маслото и масленият филтър са сменени преди хиляда километра. Въздушният филтър е сменен с оригинален от Yamaha преди 6 7 хил. км. Гумите са Dunlop MK3, на няма и 3 хил. км. На по-детайлните снимки моторът е със старите гуми (Dunlop GPR 300). Веригата е от най-висок клас и заедно с пиньоните е сменена преди няма и 8 хил. км. Точните километри на тези поддръжки са записани в компютъра на мотора, видими на последната снимка(OIL - масло / Interval 1 - верига / Interval 2 - гуми). Моторът е версия SP, която предлага по-добро окачване от стандартното MT-09. Допълнителни екстри спрямо стандартното MT-09 са шифтър/блипър и круиз контрол.