Допълнителна информация
Продавам или заменям офроуд кемпер Mitsubishi L200.
Автомобилът е закупен от официалния представител за марката- фирма " Рубин" на реални 96000 километра. В момента е на 180300 километра, в чудесно здраве!
Преди три години закупихме кабинна надстройка за конкретния модел на италианския производител Modulidea и превърнахме пикапа във високо проходим кемпер. От тогава до момента не сме се спрели да обикаляме из Европа почти всеки уикенд в невероятен комфорт, при нищожни пътни разходи. Заради габаритите на колата, навсякъде по магистралите се таксува като лек автомобил (цената за микробус или кемпер е по три), разхода на гориво при 80-90 км/ч е 7. 3/100; при 100-120 е 9/100. Дали е плажна ивица с мек пясък на морето или влажни и стръмни брегове около някой язовир, не ти пука- включваш бавните, ако видиш зор мяташ двете специални пътеки и излизаш от всякъде. В Алпите спираш около всяко езеро и нощуваш без никой да ти каже и дума! Спокойно можете да спите две семейства без да си пърдите на главите (както е в еднообемните кемпери), защото седалките в кабината падат, образувайки голямо легло и реално едните спят на " първия етаж" , другите са отделни на " втория" . Кемпера разполага с всичко необходимо, като цялото оборудване е закупувано чисто ново:
- тоалетна със сменяеми торбички, а не химическите недомислици, дето до главата ти се климбучка една кофа с втечнени лайна, които при първия по- сериозен офроуд събираш из цялото спално помещение.
- външен душ с два резервоара 8 и 15 литра, които заради фината дюза не можеш да изхарчиш за седмица.
- голям и малък котлон на газ
- сгъваема скара на въглища- сгъната е дебела 1 пръст, като се разгъне пече пържолите на цялата компания
- два сгъваеми стола
- масичка, правена по размерите на кемпера, която превръща пространството в спалното помещение на второ, отделно легло, което повишава капацитета за спане на 6 човека! ! !
- бързо отваряема тента 2. 20 х 2. 20, която можеш да залепиш за колата, но можеш и да отнесеш на плажа за да не ти кипне мозъка
- две големи супер удобни легла, които по спецификация може да носят до 130 килограма товар, но с жена ми редовно си лягаме на плажа, двамата на едно легло.
- тента, която може да се ползва като завеса за задната врата, когато се ползва в режим на баня/кенеф или като допълнителна изолация на покрива, когато е зверски горещо, за да не ти се сварят макарите
- 300 вата сгъвам солар на Dokio- понеже си го прибираш, като не се ползва, не се връщаш с болки в корема от всяка разходка да не би оборудването на покрива да е хванало крака. . .
- литиева батерия, 120 ампер часа- вярно, че е скъпа, ама размерите и теглото и са точно колкото два лаптопа
- инвертор AEG със стабилизатор
- компресорен хладилник Dometic CFX 40W с wi-fi. Господ здраве да му дава: 40 бири с прилежащите им мезета държи в коремчето си! Като си тръгваме в неделята от Гърция го пускам на минус 30 и докато минем Кулата октопода така се е вдървил, че можеш да го ползваш за самоотбрана.
- 2 броя висококачествени пътеки за кал, сняг и пясък. Колко почерпки са ми изкарали- само те си знаят!
- прахосмукачка на акумулаторна батерия
- Bluetooth тонколона Tronsmart
- usb вентилатор с две перки, въртящи се в различни посоки за по- голям дебит
- два големи водонепромокаеми шкафа, които затворени се ползват като пейки, ако махнеш възглавниците им, можеш да миеш вътрешността на кемпера с пароструйка- нищо вътре в тях не може да се навлажни.
Леглото е с размери 140 х 210, което предполага вечерите редовна проверка дали окачването скърца. Тежестта на цялата надстройка е около 120 килограма, което е нищожно на фона на повечето подобни кабини, които са над 500 килограма и като ги качиш на колата, пикапа заприличва на бременна биволица.
Вероятно има още куп неща, за които забравям, но можете да питате спокойно.
Цената. За да няма абсурдни предложения, моля информирайте се как вървят цените на подобни надстройки и пикапи с надстройки, тук:
https: //www. kleinanzeigen. de/s-wohnkabine-absetzkabine/k0
Смятам, че цената, която търся за целия комлект е повече от атрактивна!
Приемам бартер за друг автомобил, с предимство са 4х4. Предпочитам Toyota или Mitsubishi, но съм склонен да помисля и за други марки- може и да не са джипове , но поне с Евро 4.