януари 1993 г. 277 499 км Тъмно сив Бензинов 150 к.с. Евро 2 2000 куб.см Ръчна Купе
Дата на производство: 01. 01 - 1993 Двигател: m50b20 vanos Собственик съм от 6 години, като за това време колата е съхранявана по гаражи, както и в момента. Колата е с нейния си мотор, който е в много добро състояние. Ползвам масло Motul 10w40 6100 и се сменя на всеки 10-12 месеца, независимо изминатите километри (в най-добрия случай са около 3 хиляди, в най-лошия съм сменял масло и на 45 км) OEM задна М броня и ОЕМ пресечени прагове, а предната никога не съм свалял и не мога да кажа, но твърде вероятно е да не е оригинална. Mtech 2 волан, без кожа - най-малкия размер - 370 mm ОЕМ стопове с бял мигач ОЕМ оранжеви мигачи Почистени фарове Сменени уплатнения на ванос преди 7-8 хил км Подменен термостат от TDS, като предишния беше на около 2-3 хиляди км, но просто реших, че след като карам колата само в топло време, бих желал да стои една идея по-хладна. (колата е с виско, което си работи добре) Чисто нов воден радиатор Водна помпа висок клас Нови амортисьори на преден капак Сменени тампони макферсон Чисто нов OEM датчик разпределителен вал Сменена бензинова помпа + кошница - Hella Сменени четки и лагери на алтернатор Подменени 6 бр свещи с такива, каквито излизат по каталог за колата (старите бяха перфектни) + лули Подменен клапан парно + маркучи Купето е никога не е кърпено, няма гнило, ръжди и т. н. С цел да се запази максимално в това състояние е обработено с " body" и всички кухини са напръскани със специален спрей на Fertan и се кара само и единствено през лятото, в сухо време, никога на мокро. Зимата колата се припалва редовно и се оставя да загрее до работна температура. Моста и всички носещи точки са в перфектно състояние, като след това реших, че искам още повече сигурност и съответно е подсилено с комплекта от k13 fabs (приложена е снимка на това в какво се състои този кит) Подсилващи планки за бомбетата отпред и отзад. Регулиурема разпънка отпред и нормална отзад, като за задната мокета в багажника е изрязан адекватно. Цялата задница е с полиуретанови тампони. Чисто нови BC Racing camber plates с направени за тях адаптивни плочки, който да паснат на " FK" окачването, с което е и колата. Чисто нови задни раздвижни фиби (camber) Наклон отпред: 5. 5 Отзад: 6. 5 Фланци отпред: 5 мм Фланци отзад: 15 мм Фланци на полуоските, за да са по-ненатоварени от наклона, който има отзад. (полуоските са без никакъв луфт и са в добро състояние) Скорости в добро състояние с подменени тампони на кутията Подменени тампони на носачи Подменени тампони на мотора Ревизиран и подсилен шпер 168 mm 3. 45 с двойни фрикциони, капачка от NS Customs, лагери, рампи на 40 градуса и планети, с чисто ново масло за Шпер диференциали, на по-малко от 2 хил. км OEM cup holder с перфектно работещ монетник Джанти BBS RC 090 реплика 8 на 9 j, ет 22 - 26 - едната има заварка, с която карам от 3-4 години и не изпуска грам въздух. Машинно изправени и проверени, с къси винтили. Джантите са пребоядисани, полирани и защитени с керамика това лято. Колата разбира се има правен " pops and bangs + flames" при Анатоли от KBD remap. Колата е с компютър MS 40. 01 (най-трудния компютър за манипулации) (Не се гордея с този мод) Пазя и стария чип на колата, който си е заводски. Колата разполага с двузонов климатроник, който последно работеше преди 2 години, като тогава бях свалил ремъка на компресора, понеже беше напукан, но не го бях сложил известно време и след това компресора започна да издава звуци и в момента е без ремък отново. Джабката разбира се е виснала (вижда се на снимките) Предните кори на вратите са в добро общо състояние, а задните са перфектни. Детайли със забележки: преден капак, заден капак, ляв калник - паднал лак, а шофьорската врата е пребоядисвана в друг нюанс и на светло си личи. Предните седалки и подлакътника са за претапициране. (механизмите им работят перфектно) Лайсните около прозорците са за пребоядисване Крайното гърне е с накрайници тип " shotgun" - Оригинален ремус, колата е тиха в ниските и сравнително шумна във високите, като звука е плътен и няма абсолютно никакъв резонанс в купето на колкото и километри и обороти. Всичко по генерацията е заводско с изключение на крайното гърне. (успешно мина шумов тест от полицаи в Гърция) Закупен нов акумуалтор 72 aH преди 1000 км Колата е с ново масло, маслен, въздушен и горивен (горивния го сменям на всяко или през едно масло) на по-малко от 1100 км Карам колата с този сетъп от 3 години и не съм имал проблеми. В цената са включени и 15 цола " бирени капачки" , сравнително свежи с гуми на тях, които не са добри. ОЕМ черни малки плафони и пластмасите, които стоят на гредите за коланите (здрави, без забележки). Колата завива на full lock без проблеми и не опира по калниците дори с 4 човека в нея. Мога да предоставя сервизна история на колата, за всеки един извършен ремонт, километрите и датата за него. Колата се намира в гр. Асеновград. Моля хора, които не са запознати с модела да не ми звънят. Не търся бърза продажба - цената е крайна и не се коментира. Мога да предоставя още снимки и видеа на колата в Whatsapp.
Особености - 2(3) Врати, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Климатроник, Кожен салон, С регистрация, Централно заключване
Регион:
обл. Пловдив, гр. Асеновград