май 2023 г. 34 000 км Тъмно сив Електрически 140 к.с. Евро 6 50 kWh Автоматична Ван
10000 лв в брой, останалите 57000 към лизинга на ОТП. Автомобилът е закупен нов от Пежо Люлин. Причината да купя колата е, че живеехме в село извън София и пътувахме почти всеки ден. Около 70-80 км. Продавам го понеже отскоро сме в София и вече нямаме толкова много шофиране, почти не ни се налага. В топлите месеци разходът, предимно извънградско, е 18кВ/100 км. Зареждане на нощна тарифа излиза около 3 лв/100 км. Зимата разходът е около 23кВ/100 км.
Изцяло градско шофиране е около 13кВ/100. Причината е, че има рекуперация на енергията при спиране. Ползва електромагнити вместо спирачните дискове. Към автомобила давам и комплект летни гуми, домашна зарядна станция (22кВ с вграден кабел) и допълнителен кабел за зареждане на публични зарядни. Зареждането с домашната станция от 10% до 100% отнема около 4. 5 часа. Колата има опция за отложено зареждане. Аз съм я настроил да се включва в 00: 00 часа. На бързите публични станции от 10% до 80% отнема около 25 минути. След това зареждането преминава от прав на променлив ток, с цел да не прегрее батерията. Тогава от 80% до 100% отнема около 45 минути. Моят опит е, че на бързите станции, няма нужда да се зарежда повече от 80-85%.
В зависимост кой оператор на бързи зарядни станции се ползва, цената на 100 км пробег излиза около 12-15 лв. Аз ги ползвам само на дълъг път. Когато съм извън София и има от бавните зарядна станции и не бързам, зареждам на тях. Тогава цената е наполовина - около 7 лв/100 км. Въпростните бавни станции са като домашната и отнема същото време да зареди до 100%. Допълнителният кабел е за тези зарядни. Климатизация може да се управлява през мобилното приложение. Зимата са необходими няколко минути за да се стопли купето и да се размразят стъклата. Лятото, климатикът може също да бъде пуснат през телефона и колата да се охлади. Има опция за задаване на час на включване. Има платена годишна винетка до месец Май 2025г. както и гражданска отговорност и каско също до месец Май 2025г. Първият технически преглед на колата ще бъде Юни месец 2026 година, след това 2028. Обслужването (по-скоро диагностика) е на 20000 километра и струва 150 лв. като първото е минало на 17000 км. а в момента колата е на 34000 км. Всички екстри за модела и GT оборудване от Пежо (без стъкления покрив). Може да се прехвърли лизинг на друго физическо лице, без такси по прехвърляне и нотариус. Платени досега - първоначална вноска 20% и 20 месечни вноски. Оставащите по лизинга са 40 по 985 лв. и остатъчна вноска в размер на 17500 лв. (20% от стойността на автомобила). Всичко по лизинга около 57000 лв. Разликата между обявената цена и остатъка по лизинга е сумата, която искам за да " продам" автомобила.
Автомобилът е с фабрична гаранция до Юни 2028 г. Батерията е с гаранция 8 години до Юни 2031 г. или 160хил км.
Особености - Bluetooth \ handsfree система, Steptronic, Tiptronic, USB, audio\video, IN\AUX изводи, Автоматичен контрол на стабилността, Антиблокираща система, Безключово палене , Бордкомпютър, Въздушни възглавници - Задни, Въздушни възглавници - Предни, Въздушни възглавници - Странични, Датчик за светлина, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Ел. разпределяне на спирачното усилие, Ел. регулиране на седалките, Ел. усилвател на волана, Електронна програма за стабилизиране, Каско, Климатроник, Контрол на налягането на гумите, Лизинг, Мултифункционален волан, Напълно обслужен, Парктроник, Подгряване на предното стъкло, Подгряване на седалките, Регулиране на волана, Сензор за дъжд, Система ISOFIX, Система за динамична устойчивост, Система за защита от пробуксуване, Система за контрол на скоростта (автопилот), Система за подпомагане на спирането, Стерео уредба, Централно заключване
Регион:
обл. София, с. Столник