НОВА ОБЯВА
юни 1994 г. 168 800 км Черен Бензинов 255 к.с. Евро 2 2000 куб.см Ръчна Купе
Toyota Celica GT-Four ST205 Легендарен класически автомобил от WRC Представям ви един от най-емблематичните японски спортни автомобили от 90-те Toyota Celica GT-Four ST205! Това бижу е разработено за победи в световния рали шампионат и предлага невероятна комбинация от мощност, стабилност и агресивен дизайн. Година на производство: 1994-1999 Двигател: 2. 0L Turbo (3S-GTE) Мощност: 255 к. с. (стоково) Задвижване: 4x4 (AWD) Скоростна кутия: 5-степенна механична Окачване: Спортно (SuperStrut), разработено и патентовано от Toyota за WRC Капак с въздухозаборник: За по-добро охлаждане на турбината и интеркулер Дизайн: Аеродинамично купе, агресивен преден сплитер, раздути калници и емблематичното GT-Four задно крило Защо този модел е специален? Toyota Celica GT-Four ST205 е създадена за Световния рали шампионат (WRC) и е последната, най-мощна версия от трите поколения на Toyota Celica GT-Four. Нейният легендарен 3S-GTE турбо двигател в комбинация с AWD задвижването я прави истинска икона сред JDM автомобилите. Състояние на автомобила: Перфектен външен вид Черен лак с невероятен блясък Боядисани в златисто спортни джанти Advan Rally and Dirt Trial създадени за Celica ST205 Запазен интериор Спортни седалки, оригинален волан, претапициран във Vilner Технически обслужен Готов за каране! Сменени и рециклирани части по автомобила: OEM Амортисьори и пружини, радиатори: климатик, двигател, интеркулер, масло скоростна кутия челно и странични стъкла, спирачни дискове и накладки, рециклирани и пребоядисани спирачни апарати, рециклирана рейка, рециклирана скоростна кутия и сменен съединител (OEM), рециклирани механизми на стъклоповдигачи, монтаж на ново озвучаване и изолация в Авал , монтаж на фолио Lumar, монтирани LED крушки на къси и дълги светлини. Защо този модел се нарича The Banned One ? Toyota Celica GT-Four ST205 е наричана " The Banned One" заради скандала в Световния рали шампионат (WRC) през 1995 г. , когато FIA открива, че Toyota е използвала незаконен турбо ограничител (турбо рестриктор). Какво точно се е случило? ФИА (Fé dé ration Internationale de l' Automobile) изисква всички рали автомобили с турбокомпресор да имат рестриктор на въздухозаборника, който ограничава потока на въздуха към турбината, за да не се надвишават позволените нива на мощност. Toyota TRD Europe създава гениален (и незаконен) механизъм рестрикторът изглежда стандартен при инспекция, но имал скрита пружинна система, която го премества леко встрани по време на движение, позволявайки на повече въздух да влезе и да увеличи мощността на турбината. По този начин GT-Four ST205 получавала до 50 к. с. повече в сравнение с конкурентите (общо 350 к. с), без това да се забележи при стандартна проверка. Какво става, когато FIA разбира? На рали състезанието в Каталуния (1995 г. ) инспекторите на FIA разкриват измамата. Toyota е моментално дисквалифицирана от шампионата и получава забрана за участие за 12 месеца. Според президента на FIA по онова време, Макс Мозли, това било най-гениалната и добре обмислена измама , която някога е виждал в моторния спорт. Репутацията на " The Banned One" Въпреки скандала, Toyota Celica GT-Four ST205 остава една от най-уважаваните рали коли в историята. Тя е последната Celica, използвана в WRC, преди Toyota да премине към Corolla WRC. Днес моделът е колекционерска рядкост и култов сред JDM феновете. Ако сте фен на класическите японски спортни автомобили, не изпускайте възможността да притежавате тази рядка икона!
Особености - 2(3) Врати, 4x4, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Климатроник, Регулиране на волана, Серво усилвател на волана, Стерео уредба, Централно заключване
Регион:
обл. София, гр. София