НОВА ОБЯВА
ноември 2010 г. 196 300 км Бял Дизелов 205 к.с. Евро 5 2400 куб.см Автоматична Джип
Нов внос от Швейцария 100% истински автомобил , изключително запазен , без забележка , оригинални 2 ключа , навигация Гармин двузонов климатроник , подгрев предни седалки, аудио пакет на задните седалки , лети джанти 19" с нови всесезонни гуми. Автомобила е оборудван с двуцветен кожен салон изпълнение R-DESIGN, най-високото ниво на изпълнение за модела на марката, двузоновия климатроник е изключително добро съчетание за комфорт при пътуване, седалките са с подгрев, волана е оборудван с бутони за управление на аудиосистемата и темпомата. доверете се на шведската здравина и надеждност. ДПФ и Катализатор са в отлично състояние , може да се уверите по състоянието на накрайниците на ауспуха. Автомобила е в безупречно състояние за годините и изминатите километри, заповядайте на място и се уверете че всичко е така в действителност. Фирмата е директен вносител на автомобили от Швейцария, всички предлагани от нас автомобили са с платено мито и ДДС, готови за регистрация без допълнителни нотариални такси и разходи. Съдействаме за вадене на транзитни номера в КАТ или транспорт в рамките на страната. Заповядайте при нас и се уверете в написаното описание. ! ! Ето и малко инфо за тези които са се насочили да си купят кола от Америка. Купуването на кола от Америка може да изглежда изгодно, но има няколко причини, поради които не е добра идея: Ето някои от най-честите проблеми, с които се сблъскаш: 1. Километражът е в мили, което може да е неудобно. 2. Трудности с регистрацията Американските модели не покриват европейските технически изисквания и може да е нужно да правиш допълнителни промени, за да я регистрираш. Фаровете, мигачите , стоповете и други елементи често трябва да бъдат заменени или пренастроени. 3. Възможност за скрити повреди Много от продаваните вносни американски коли са катастрофирали и ремонтирани така може да купите кола с тежки повреди. 4. Проблеми с поддръжката и частите Американските модели не се продават официално в Европа и намирането на резервни части може да бъде трудно и скъпо което означава, че ще чакаш по-дълго за резервни части и ще плащаш повече 5. Разлика в горивната система Американските коли често са настроени за 91-октанов бензин, докато в Европа стандартът е различен. Разходът на гориво обикновено е по-висок при американските модели. 6. Различни стандарти за емисии американските коли не покриват екологичните изисквания на ЕС и в бъдеще ще имат трудности с техническия преглед 7. Възможно е американската навигация да не поддържа европейски карти, а радиото европейски вълни 8. Повредени или ремонтирани автомобили Голяма част от вносните американски коли са били ударени, защото в САЩ е по-изгодно да се продават на търгове, отколкото да се ремонтират. 9. По-ниска остатъчна стойност Американските коли се обезценяват по-бързо от Европейските, защото много купувачи избягват модели, които не са предназначени за местния пазар. Продажбата на такава кола може да отнеме много време и да ти донесе по-ниска цена. Автокъщите в Европа също не правят бартер(замяна) за американски автомобил 10. Колите внос от Америка често имат софтуерни проблеми, свързани с различията в системите между САЩ и Европа. Ето някои от най-честите проблеми: Навигация и радио честоти. Американските коли използват различни честотни диапазони за радиото, което може да доведе до проблеми с намирането на европейски станции. Навигацията често съдържа само карти на Северна Америка и не може да се обнови за Европа без специален софтуерен ъпдейт. Диагностични системи и кодове за грешкиВ някои случаи диагностичните системи (OBD-II) не разпознават европейските стандарти за емисии (като Euro 6), което може да доведе до грешки в системата. Софтуерът за четене на грешки може да се наложи да бъде препрограмиран. Километри vs. мили и други мерни единици. Приборното табло често показва разстоянието в мили вместо километри, а температурата във Фаренхайт вместо Целзий. Някои коли позволяват превключване през менюто, но други изискват софтуерна намеса. Засичане на VIN номер при сервизиране. Някои официални сервизи в Европа може да не разпознаят американския VIN номер в своите системи, което затруднява софтуерни актуализации. Интернет и свързани услуги-Функции като Wi-Fi, OnStar, или други свързани услуги може да не работят в Европа поради несъвместимост с европейските мобилни мрежи. Някои автомобили изискват промени в софтуера, за да се настроят фаровете според европейските стандарти (например за адаптивните LED фарове).
Особености - 4(5) Врати, 4x4, Bluetooth \ handsfree система, Steptronic, Tiptronic, USB, audio\video, IN\AUX изводи, Автоматичен контрол на стабилността, Адаптивни предни светлини, Антиблокираща система, Бартер, Бордкомпютър, Въздушни възглавници - Предни, Въздушни възглавници - Странични, Датчик за светлина, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Ел. регулиране на седалките, Електронна програма за стабилизиране, Климатроник, Кожен салон, Контрол на налягането на гумите, Ксенонови фарове, Лети джанти, Металик, Мултифункционален волан, Навигация, Напълно обслужен, Нов внос, Парктроник, Подгряване на седалките, Регулиране на волана, Рейлинг на покрива, Сензор за дъжд, Сервизна книжка, Серво усилвател на волана, Система ISOFIX, Система за измиване на фаровете, Система за контрол на скоростта (автопилот), Стерео уредба, Хладилна жабка, Централно заключване