НОВА ОБЯВА
март 2000 г. 276 000 км Светло син Бензинов 68 к.с. Евро 3 1400 куб.см Ръчна Хечбек
Здравейте ! Най накрая решихме да се разделим с нашето семейно бижу : ) Фолцвагена е закупено от баща ми ЧИСТО НОВО от Пловдивския панаир (2000г. ) Същият се пенсионира 1 година по рано с чин полковник и с двадесет и петте си заплати давани при пенсиониране и малко спестени пари успяхме да се сдобием с чисто нова кола която за онзи период бе мечта за мнозина : ) Автомобила от мига на пристигането в гаража ни до ден днешен е обгрижван като малко дете. Винаги , абсолютно винаги е подържан без никакви компромиси по отношение цена/качество на консумативите. Колата е оборудвана с един от най простите и здрави верижно-Ремъчни двигатели с евтина подръжка. Двигателят е много икономичен и същевременно уникално бърз имайки в предвид че е точно 1400 куб. см. / 68 кс. Лупото НЕ пуши НЕ гори масло НЕ загрява и НЕ надува гарнитурата. Колата е обслужена (Вер. Ремък/Масла/Филтри/Кабели/Свещи) на 265 хил. км. или остават още 5 хиляди км. до следващо обслужване. Фолцвагена е с 4 отлични (четири платови) зимни гуми както и с 4 почти нови накладки и дискове. КЪМ КОЛАТА ПОДАРЯВАМЕ и ЧЕТИРИ НОВИ ЛЕТНИ ГУМИ ОБУТИ В ЛЕТИ ДЖАНТИ ! Скоростната кутия / Съединителят са без никакви забележки , подменени с ЧИСТО НОВИ през април 2022г. Разхода на автомобила е отличен ! Извънградско без никакво преувеличение закотвя на 4 литра на 100 километра шофирайки със 100 до 120 км. В града е малко над 5 литра на 100 км. естествено шофирайки разумно без форсирания и прочие младежки глупости. Шофирайки на климатик разхода е с до 1 литър над горепосочените показатели. С две думи това не е спортна кола и не може да очаквате да лети , но е много икономична и същевременно уникално пъргава и почти никога не е превишавала 90 км. в час поради факта че както баща ми така и сестра ми са малко плашливи шофьори : ) (Някой от вас се питат защо не сме поставили LPG система ! Факта че колата има среден разход от 4 литра и 700 гр. бензин /Около 13 лв. на 100 км. / обезсмисля поставянето на газов инжекцион на който първоначалната инвестиция е от 1200 до 1500 лв. плюс още 350 лв. за легализация на газовата бутилка. Или минимум 1500 лв. успоредно със задължителното ежедневно зареждане/палене на бензин което почти изравнява паричният разход на газ/бензин ! Сега е 13 лв. а с LPG ще е около 10/11 лв. или за да спестите около 2 до 3 лв. за всеки 100 км. трябва да платите около 1500 лв. Тоест вие ще си избиете разходите само след 50 до 55 хиляди км. , но знаете че на газ ремонтите по двигателят са многократно по чести и скъпи в сравнение ако шофират единственно на бензин : ) ) Ходовата част на Лупото е перфектна с отлични карета / носачи / тампони и окачване возейки като лодка. Зимата дори и в дълбок сняг колата е като танк преминавайки безпроблемно заснежените терени благодарение на разпределението на тежеста (65/35) към Предна/Задна ос както и на факта че е с голям клиренс (20 сантиметра. ) Автомобила винаги , абсолютно винаги пали от първият път без значение на външната моментна температура като парното буквално и преносно започва да обдухва топъл въздух малко над 1 минута след студен старт на двигателят или 400/500 метра след потегляне от място. Външният интериор на Фолцвагена видимо на фотосите е отлично запазен. ПО КОЛАТА / КУПЕТО НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКВИ РЪЖДИ както външно така и отдолу. (НАЙ ВЕРОЯТНО СЕ ЧУДИТЕ ЗАЩО ЧАСТ ОТ ЗАДНАТА БРОНЯ Е В ТАКАВА ОКРАСКА ? Фолиото и Нано спрейя/лентата бяха поставени преди 3г. с цел да осигурим бронята против надраскване от ежедневното качване/смъкване на детската количка / тротинетката и колелото на баткото. ) Вътрешният екстериор е без никакви забележки като в салона абсолютно никога не се е пушило ! Лупото е оборудвано със ЗАДНА КАМЕРА с ПОДВИЖЕН ДИСПЛЕЙ задействаща се когато се превключи на задна предавка. КЛИМАТИКА Е С НОВ КОМПРЕСОР (Септември 2024г. ) работейки отлично ! Фаровете са отлични / нови 2024г. като нощния просвет е над 200 метра. Автомобила е с винетка / ГОДИШЕН ПРЕГЛЕД и ЗАСТРАХОВКА до средата на МАРТ 2026г. Лупото е и с всички налични консумативи (чисто нова Резервна гума/Крик/Ключ/Аптечка/Пожарогасител/риза/Железен преден теглич ) Колата е с нов голям акумулатор НАЛИЧЕН КАТАЛИЗАТОР и ДВА КЛЮЧА. И ако сме коректни към бъдещият собственик на автомобила е редно да споменем и единственият (недостатък) на Фолцвагена изрязяващ се в малка дупчица в средният аспух / тръба под скоростния лост издаваща по силен и плътен звук , но нямаща абсолютно никакво отношение към движението на автомобила. За този недостатък ще направиме коментар в цената. Не сме коригирали недостатъка поради два факта ! Първият е , че аз работя от 07; 00h. до 19; 00h. 6 дни в седмицата и нямам никакво време за да отида до майстор/заварчик да завари дупката. И втората причина е че реално за последните 6 месеца с колата сме изминали под 200 км. Това са единствените причини да не отстранил малкият недостатък ! Реалната причината за продажбата на автомобила е очакваното раждане дай Боже на второто детенце на сестра ми която шофираше колата в последните 8 години и която бе перфектна за нея , детето и съпругът и , но ще е тясна за още едно бебче , количка и тротинетката та и за това решихме по рано от планираното да закупиме по голям автомобил естествено от същата марка , продавайки нашата принцеса за да може някоя друг да и се радва и обгрижва : ) Годишният данък е 19 лв. : ) Ако желаете може да проверите Фолцвагена във всеки един сервиз по ваш избор. КОМЕНТАР НА ЦЕНАТА НА МЯСТО. С две думи това е малка , икономична и много , много надеждна кола на цената на един нов телефон : ) която ако закупите просто се КАЧВАТЕ И ТРЪГВАТЕ без да се налага да правите каквито и да е последващи ремонти / разходи по / за автомобила. Мисля че това е по важната информация свързана с автомобила , но ако имате и други въпроси звънете по всяка време на деня : ) Лек ден !
Особености - 2(3) Врати, Аларма, Антиблокираща система, Бордкомпютър, Велурен салон, Въздушни възглавници - Предни, Ел. Стъкла, Климатик, Кожен салон, Лети джанти, Металик, Напълно обслужен, Регулиране на волана, С регистрация, Сервизна книжка, Серво усилвател на волана, Система за подпомагане на спирането, Стерео уредба, Халогенни фарове, Централно заключване
Регион:
обл. Велико Търново, гр. Велико Търново