януари 2024 г. Дизелов 58 к.с. Евро 1
Нова Професионална Сондажна машина GAZelle-200EC до 200 метра /сонда за вода/ . Налична в Европа, доставка от производителя до 10 дни Цената е без ДДС и гаранция 12 месеца! . Цена в промоция до 30. 03. 2024 година - 144. 000 лева с ДДС, след промоция цена - 156. 000 лева с ДДС. Трябва да имайте в предвид, че само нова бордова Газела струва сега в България 62. 360-64. 000 лева с ДДС! ВНОС И ПРОИЗВОДСТВО: ЕВРОПА . - Други модели сондажни машини предлагани от Сонди Про-Варна, може да видите в страницата ни във Facebook: www. facebook. com/profile. php? id=61556961400275 - Друго предлагано ново индустриално оборудване внос от Европа предлагано от РЕМТЕХСТРОЙ ГРУП може да видите на адрес: www. remtechstroy. eu/bg . Сондажна машина GAZelle-200EC се отличава с голяма мачта с ход на подаване от 3540 mm, способен да работи със сондажни тръби с дължина 3000 mm. Сондата ви позволява да пробивате както вертикални, така и наклонени кладенци по различни начини: ядково пробиване (с промиване и сухо), сондиране с шнек, пробиване с въздушни чукове, пробиване с ролков нож. Възможна е работа в скали с различни категории на твърдост, от 1 до 12, и в широк температурен диапазон. . Сондажна машина GAZelle-200EC на шаси Gazelle ГАЗ 3302 с бензинов двигател УМЗ с 107 HP (конски сили) може да се предложи по поръчка с дизелов двигател Cummins ISF 2, 8 с 107 HP. . ХАРАКТЕРИСТИКА СОНДАТА: ЗАДВИЖВАНЕ: Дизелов двигател 58HP с електрически стартер ТЕГЛО: 1350 КГ МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ: 80 ММ-300 ММ ТВЪРДОСТ НА ПРОБИВАНАТА СКАЛА: 12 . МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 200 МЕТРА (водна промивка) ИЗПИТАНО до 75 метра! МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 120 МЕТРА (сух метод с въздушно сондиране с мощни компресори, захранващи пневматичен ударник) МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 60 МЕТРА (сух метод с шнек) ВИСОЧИНА НА МАЧТА: 3000 ММ ДВИЖЕНИЕ НА КАРЕТКА: 1000-3000 ММ ГАБАРИТ: Дължина=3100 х Широчина=1300 х Височина=1300 ММ ВОДНА ПОМПА: бензинова ХИДРАВЛИКА: Помпа Hydraulic ВЪРТЯЩ МОМЕНТ НА ГЛАВАТА: 1300 Nm СКОРОСТ НА ВЪРТЕНЕ: 0-240 об/мин СОНДАТА Е С ПЪЛНО ХИДРАВЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ - сила на притискане до 2 тона - теглителна сила до 2 тона . КОМПЛЕКТ СЪДЪРЖА 30-МЕТРОВ КОМПЛЕКТ: - 30 МЕТРА СОНДАЖНА ТРЪБА с диаметър 100MM x 1500ММ - 1 БР. ГЛАВA 200 М M С КАРБИТНИ ПЛАСТИНИ - К-Т КЛЮЧОВЕ - 1 БР. ВОДНА ПОМПА БЕНЗИНОВА ЗА МРЪСНА ВОДА - К-Т ШЛАНГОВЕ ЗА ВОДА ХАРАКТЕРИСТИКА НА СОНДАТА шаси Gazelle ГАЗ 3302: ДИГАТЕЛ: Бензинов УМЗ с 107 HP конски сили (Опция: може да се предложи по поръчка 30-40 дни с дизелов двигател Cummins ISF 2, 8 с 107 HP) ГАБАРИТ: Дължина=5540 х Широчина=2066 х Височина=2570 ММ ТИП ЗАДВИЖВАНЕ: Задно, 4х2 РАЗМЕР НА ТОВАРНА КАРОСЕРИЯ: Дължина=3089 х Широчина=1978 х Височина=400 ММ Пътен просвет (също клѝ рънс, на английски: clearance): 170 ММ Минимален радиус на завиване: 5, 5 М МАСА АВТОМОБИЛА+ СОНДА: 3190 КГ Обем на двигателя: 2890 литра Контролен разход на гориво, л/100 км при 80 км/ч: 13 Л/100КМ Максимална скорост: 130 КМ/Ч Съединител: Еднодисков, сух. Задвижване на съединителя - хидравлично Скоростна кутия: Механична, 5-степенна, синхронизирана Карданна трансмисия: Двувална, с междинна опора Зависимо окачване, на надлъжни полуелиптични листови ресори, с хидравлични телескопични амортисьори Гуми: 175R16C, 185/75R16C Кормилно управление: Кормилен механизъм тип " винтова топка-гайка-сектор" . Кормилна уредба със сервоуправление от интегрален тип. Регулируема по височина и ъгъл кормилна колона. Спирачна система: Предните спирачки са дискови, задните са барабанни. Задвижването е хидравлично, двукръгово, с вакуумен усилвател. Опции: Нафтов Предварителен отоплител (за дизелови модификации), круиз контрол (за дизелови модификации), климатик, ел. стъкла, ел. огледала, фарове за мъгла, радио с управление от волана, ABS (за модификации със задно задвижване). Специалисти от завода производител успяха да разработят сондажна машина, която съчетава две качества: 1. Голямата мачта позволява използването на стандартни TBSU тръби с дължина 3000 мм при сондиране. 2. Беше възможно да се монтира мачта с подобна дължина върху шасито на малък автомобил Gazelle. Това дава няколко предимства наведнъж. Първо, автомобилът " Газела" принадлежи към класа на леките автомобили (категория " В" ), което му позволява да се движи по пътища, където движението на камиони е забранено. Това е сериозен плюс, особено при пробиване на кладенци за вода. Често поръчките за пробиване на такива кладенци идват от села или край градски участъци, където има ограничение или пълна забрана за движение на тежкотоварни камиони. И компактната газела ще мине и ще си свърши работата. Второ, с всичко това сондажната машина GAZelle-200EC може да се предложи с дизелов двигател за задвижване на колелата. Тоест, сондажната машина може да пътуват не само по магистрали и асфалтови пътища, но и по селски пътища, черни пътища и т. н. Освен това няма проблеми при обслужването на популярна машина и намирането на резервни части. Традиционно, използвайки инсталацията GAZelle-200EC на шасито на Gazelle, е възможно да се извършват сондажни операции за голямо разнообразие от цели: Кладенци за вода Инженерни проучвания и проучване на полезни изкопаеми Кладенци за строителни и взривни работи Промиване и разхерметизиране на съществуващи кладенци Сондирането се извършва с помощта на ядро (с промиване или продухване с въздух), шнекови методи и непрекъснато водно промиване.
Особености - Напълно обслужен, Нов внос, Сервизна книжка