април 1979 г. Жълт Дизелов 78 к.с.
Багера има белгийски талони, Има 2 теча, единия е от семеринга на вала на скоростната кутия, а другия е от хидро мотора които върти кофата. Семерингите не струват пари но работата е малко повече. Всичко останало работи както трябва. Предната кофа работи бързо, без течове. Сменени филтри и масла, давам чисто нов цилиндър за хидравликата на волана 800лв струва, сегашния беше текнал ама спря и не съм го сменил, предпочетох нов вместо да правя този. Двигателя е перфектен, всичко по багера работи но губи по малко масло, единия теч го събирам в шише и после го сипвам обратно, за 2ч около 300-400мл. Другия и тои по малко капе там доливам на хидравликата. Хидропомпата му е добра. Капака на двигателя е наличен. Идеален е за челен товарач.
Регион:
обл. Хасково, гр. Димитровград