януари 2001 г. 190 000 км Бял Дизелов 128 к.с. Ръчна
Кемперът буквално е като нов, чист, спретнат, поддържан безкомпромисно и с пълна сервизна история, във вида, в който е излязъл от фабриката, без побългарявания, много специални тунинги, преправяници, климатик в гардероба и каца за зеле в шкафа за телевизор, усъвършенствания и т. н. Аз съм втори собственик. Километрите са абсолютно реални и може да сте сигурни, че ако в това състояние беше попаднал в автокъща, километражът щеше да показва 62540. Никога не е текъл, не е удрян или подпиран и не е ремонтиран, 2017 са му сменени всички гумени уплътнения на конструкцията в представителство на Eura Mobil в Швейцария, от където е докаран и до момента изглеждат като нови. Няма никакви забележки и неработещи агрегати. Интересен момент е, че кемперът е зимен, но единствено ние сме ходили няколко пъти на ски с него, когато още имаше някакъв сняг, след което, разбира се, съм го измивал много внимателно от солта, преди да го прибера под навеса. Предишният собственик не го е ползвал зимата, няма никаква ръжда. Предполагам който се опитва да си намери зимен кемпер, знае как изглеждат отдолу. Соларната система (240W) е културно направена с най-добрите части, които може, соларните кабели са прекарани културно, без да образуват сложни плетеници и бродерии из шкафовете. Монтирани са чешки въздушни възглавници на задния мост, без заварки или подобни извращения, до 5 атмосфери, за да се щадят ресьорите и е с ресьори, а не с великото и божествено ал-ко шаси, което вози като каруца и изисква редовни молитви да не се счупи, тъй като при повреда ви очакват тежки дни. Това е супер разпределение за семейство с едно дете или без дете, защото е много просторен за скромната си дължина, а диванът е единично легло 2. 00/0. 80 и детето спи там, но пък ако се събират повече хора, при лошо време, се получава пространство за 6-7 човека. Дължината е 5. 80, чудна за фериботи, маневри из гръцки селца и паркиране в град. Има много голям просвет, тъй като няма висящи шкафове или резервоари отдолу. Има доста големи багажници с разширения, което принципно е основния минус на кемперите с това разпределение, има специална вентилационна система, която зимата изсушава за нула време ските, обувките и екипировката. Резервоарът за чиста вода е 150л, което на нас ни стига за около 3 дни къмпингуване сред природата, повечето кемпери са с 80-100л. С нов хидрофор lilie е, може да слагате всякакви смесители, без да са специално кемперски. Има 2 AGM акумулатора Varta, произведени в Германия, по 100 ампера на 3 години, които не са разреждани под 11. 8v. Щорите, комарниците и прозорците са като нови. Люковете са нови (без големия, който е супер). Такъв кемпер, в такова състояние се намира доста трудно в Европа. Знам че ги има по 16-17000е в Германия и Холандия, разгледал съм поне 20 кокошарника на живо. Имайте предвид, че и там километражите се превъртат, което мислех, че се случва само по нашите земи. Бартери за джипове, джетове, спортни коли, моторни резачки, бяла техника и земеделска земя в Бозвелийско не ме интересуват. При въпроси, може да ми се обадите по телефона.
Особености - 12\220 волта, Бърза връзка ток, Зарядно за акумулатор, С регистрация, Аларма, Каско, Баня, Масичка\столове, Мокро помещение, Щори и комарници , Бойлер , Газ, Кухненски бокс , Осветление, Печка, Резервоар за вода, Сгъваема, Тентa, Форселт, Хладилник
Регион:
обл. София, гр. София