март 2002 г. 74 300 км Жълт Бензинов 97 к.с. 599 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Naked
Моторът е в отлично техническо състояние, с външни забалежки, които не съм крил на снимките. Това ми е първи мотор. Обслужван с хубави консумативи и възстановяван с цел да е в почти оригинално техническо състояние. Забележките по мотора, за щастие, не са от мен. Карал съм го внимателно (вижда се до къде са изтъркани гумите). Разбрах, че въпреки че исках точно този модел, няма да е моят мотор, след като минах 500 км за един ден и бях абсолютно схванат- не е препоръчително да се ползва за дълъг път от по- едри хора : д. Идеален за първи мотор, достатъчно мощност и пъргавина. Приятно управление по серии от завои. Двигателят не е мит и не е омаслен (а масло, все пак има, в него : д). Купил съм лед фар, който мога да дам отделно, при интерес- аз не мога/ не искам да го монтирам, в момента. Смяната на термостата беше превантивна, не реактивна спрямо повреда. Смяната на датчика на неутралната беше чисто естетическа- след определени километри самите датчици дефектират и индикаторът започва да мига, но не е имало механичен проблем. - Масло Motul от оторизиран представител- сменено Май месец (1500км) - Антифриз и спирачна течност- сменени май месец- Maxima - Гуми- Pirelli Angel GT, закупени нови от Маргел, юни месец (DOT 2023) - Обслужена предница- Юли месец - Задни накладки- сменени Май месец - Сменен датчик за неутралната скорост- оригинален ( чаках медния семеринг да дойде от Япония 2 месеца : д) - Сменен термостат - оригинален- май месец - Повдигнато кормило- така съм го взел - Сменена верига ( златна D. I. D. X серия) и пиньони JT- юли месец, на 1300 км. Пръскани са редовно и обилно : д - Седалката не пари ако седи на слънце- така съм го взел - Краш тапи- не съм ги ползвал, за щастие- така съм го взел - Преглед до март 2026 - Гражданска до края на Октомври т. г.
Особености - Напълно обслужен, С регистрация, Електрически стартер
Регион:
обл. София, гр. София