август 2021 г. 1 950 км Сребърен Електрически 46 к.с. 7.2 kWh Автоматична СуперМото
Здравейте, продавам електрически мотоциклет Zero FXE 7. 2 модел 2022-ра година. Регистриран и напълно обслужен. Моторът е на 2 хиляди километра! Технически преглед валиден до Юли 2026-та година. Максималната му скорост е 143 км/ч. В спортен режим ускорява от 0-100 км/ч за 4. 2 секунди. С последни актуализации на софтуера инсталирани в представителството на Zero в София. ВАЖНО! Цената е крайна и не подлежи на коментар! Ако цената не ви устройва се насочете към друг мотор! Не се интересувам от бартери! Моторът се усеща е изключително лек, пъргав и маневрен, благодарение на скромното си тегло от 135кг и безчетковия електрически мотор, генериращ впечатляващите 106 нютон метра въртящ момент. Електромоторът е директно свързан към задното колело посредством ремък от въглеродни влакна, осигурявайки плавно и ефективно ускорение. Електрическият мотор съчетава висока енергийна ефективност с невероятно ускорение. Управлението е изключително прецизно. Моторът разполага с три режима на шофиране икономичен, спортен и режим по избор. При третия режим чрез мобилно приложение могат да се настройват максималната скорост, въртящият момент, спирачното усилие и регенерацията на енергия. Моторът работи в комбинация със система за регенерация на енергията. Батерията разполага с висока енергиина плътност и максимален капацитет от 7. 2 киловат часа, от които използваеми са 6. 5. Батерията е проектирана за дълъг живот и има пет години пълна гаранция, независимо от пробега. Също така разполага с режим за дългосрочно съхранение, който опитимизара заряда и допълнително подобрява дългосрочното и здраве. Пробегът с едно зареждане варира според пътните условия, температурата на въздуха, наклона на пътя, но най-вече според начинът на каране на водача. Пробегът в градски условия при нормално каране е 150-160км, по извън градски пътища е 90-100км, но само ако се спазват ограниченията на скоростта. Ако си мислите, че ще хвърчите със 120-130км/ч и моторът пак ще измине 90-100км с едно зареждане, просто няма как да стане. Батерията ще ви стигне за не повече от 60-70км. На магистрала изобщо няма смисъл да се качвате. Въпреки, че моторът може да поддържа постоянна скорост от 120км/ч, батерията ще се изтощи за отрицателно време. Но ако се избягват първокласните скоростни пътища и не се надвишава скорост от 70-75км/ч, пробегът се качва на 100-120км, което позволявя да се правят по-дълги пътувания. Батерията се зарежда от 5% до 100% за 9. 5 часа с вграденото 650-ватово зарядно. Времето за зареждане може допълнително да се съкрати до малко над 1 час, ако се закупи по-мощно 6-киловатово бързо зарядно и с подходящ адаптер ще могат да се използват публичните зарядни станции при по-дълги пътувания. Цената на едно такова бързо зарядно излиза между 200лв и 800лв, в зависимост от мощността на зарядното. Като оптимален вариант може да се купи 3. 3 киловатово зарядно за 400-500лв, което в комбинация с вграденото 650-ватово зарядно ще осигури обща мощност от 4 киловата и времето за зареждане ще се съкрати до едва час и половина. За съжаление нито този модел, нито някой от другите модели на Zero не поддържат зареждане с прав ток, а едниствено и само с променлив ток, по-точно с максимална скорост на зареждане от 1C, или с други думи, колкото е максималният използваем капацитет на батерията. Без значение дали капацитетът на батерията е 6, 12 или 17 кв/ч, минималното време за зареждане на моторите Zero винаги ще е малко над един час, просто при по-големите батерии ще ви трябват по-мощни и по-скъпи зарядни за да се намали времето за зареждане. Цената за пълното зареждане на батерията в домашни условия при днешните цени на електроенергията варира между 0. 90лв и 1, 50лв на дневна тарифа и между 0. 60лв и 1. 00лв на нощна тарифа при разход от 4 кв/ч на 100км за градско и 6 кв/ч на 100км за извънградско каране. При средна цена от 20ст. на кв/ч, хиляда километра пробег излизат между 8лв и 12лв (за градско и инзвънградско), а 10 хиляди километра пробег излизат от 80лв до 120лв (за градско и извънградско), а 100 хиляди километра пробег биха стрували между 800лв и 1200лв (за градско и извънградско), нищожни суми на фона на цените на горивата. Като прибавим, че моторът не изисква почти никаква поддръжка освен да се следи състоянието на гумите, ремъкът и спирачките, а фарът, стопът и мигачите са LED, в дългосрочен план експоатацията на мотора излиза изключително евтино. Няма смяна на масла, филтри, свещи, съединители и разни подобни. Производителят дава 1500 цикъла живот на батерията или приблизително 220 хиляди километра пробег, но това е предимно при градско каране. Дори моторът да се кара основно извънградско и да изминава между 80 и 100км с едно зареждане, това прави между 120 и 150 хиляди километра живот на батерията, което също не е никак малко. Батерията е производство на китайската компания Farasis, която доставя батериите за електрическите SUV модели нa Mercedes-Benz EQE от 2022-ра и Mercedes-Benz EQS от 2023-та година. Моторът се кара с изключителна лекота. Подходящ е както за градски условия, така и за всякакви извънградски и черни пътища, благодарение на 29-см си пътен просвет. Оборудван е със 17-цолови алуминиеви джанти с гуми за асфалт Pirelli Diablo Rosso II, осигурявайки максимално сцепление, но при желание може да му монтирате гуми за офроуд. Окачването може да се регулира ръчно при необходимост. Предното окачване е на японската компания Showa, спирачната система е на испанската компания J. Juan, придобита от Brembo през 2021-ва, а анти блокиращата система е 9-то поколение ABS на Bosch. Задното окачване разполага с 23см ход на амортисьора. Също така моторът разполага с 5-инчов цветен TFT дисплей, на който може да избирате каква информация да се показва, като скорост, обороти, въртящ момент, температура на мотора, контролера и батерията, остатъчен пробег в километри и много други. В допълнение може да свържете телефона си през приложението на Zero и да го използвате като втори дисплей. Максималното допустимо тегло на мотора е 285кг, което прави максимална товаримост от 150кг. Пълните характеристики на модела може да видите на официалния сайт на производителя. Моторът има забележки по външния вид, съобразени с цената. Към мотора давам оригиналниия преден и заден панел, които в момента е свалени, ако решите да го върнете към заводския му вид. Чисто нов този модел струва 14 хиляди евро без транспорта до България. В българското представителство на Zero цената му е 30 хиляди лева! Сами може да проверите на страницата им: zeromotorcycles. bg/fxe или като им се обадите по телефона. Моторът се кара с категория A2. Причината да го продавам, е че искам да си купя по-големия спортен модел Zero SR/S или SR/F. Моторът може да се види в Бургас или в Стара Загора след предварителна уговорка по телефона. За допълнителна информация се обадете на посочения телефон.
Регион:
обл. Стара Загора, гр. Стара Загора