май 2016 г. 8 км Черен Бензинов 326 к.с. 1000 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Пистов
Произведени само 25 броя през 2016 година , в цвят " Mirror Coated Spark Black finish" и тъмно сива рама, през другите години е със зелена рама, друг нюанс на цвета, hardware и software настройки през 2016 г производство за постигането на набелязаната цел. Като един от тях постави световен рекорд на Гинес в Турция с развита скорост от 400км в час за главозамайващите 26 секунди, същия се намира в музея в Истанбул, а вие имате неповторимата възможност да притежавате неговото братче - близнак, рядка колекционерска играчка. Само за страстен колекционер, любител на силни усещания и неповторим адреналин, който никой друг мотор не може да ви даде. Ninja H2R е най-бързият и най-мощен сериен мотоциклет на пазара, произвеждащ максимум 326 конски сили (243 kW) с ram-air. H2R има 50% повече мощност от най-бързите Road Legal мотоциклети. Всяка стъпка, от металообработката, заваряването и боядисването до сглобяването, фината настройка и инспекцията, се следи внимателно, за да се създаде продукт с превъзходно качество. Във фабриката на Kawasaki Akashi в Япония производството се извършва в зона, посветена изключително на мотоциклета Ninja H2R. 326 конски сили 14. 000 оборота, 165 нютона при 12. 500 оборота 998cc четирицилиндров двигател, оборудван с компресор Kawasaki за интензивно ускорение Суперчарджърът използва планетарни предавки, върти се с до 130 000 оборота в минута и развива до 20, 5 бара налягане при усилване Трансмисия с халки в стил MotoGP позволява бързо превключване и работи със стандартен бърз превключвател Каросерия, разработена с Kawasaki Aerospace Company за генериране на притискаща сила Kawasaki River Mark се използва за обозначаване на комбинирана технология на Kawasaki Group Решетъчна рамка, използвана за първи път на мотоциклет Kawasaki, за да осигури здравина, контролирана гъвкавост и циркулация на въздуха Едностранно люлеещо се рамо, използвано за първи път от Kawasaki и монтирано към двигателя Отделна патронна вилка. Окачване: Отпред Напълно регулируема телескопична вилка KYB с амортисьор на кормилното управление Отзад едностранно люлеещо се рамо с регулируем моноамортисьор 330 мм предни дискове с четирибутални апарати Brembo моноблок Многорежимен тракшън контрол Лаунч контрол Спирачен контрол на двигателя, ABS Бърз шифтър НОВАТА функция на съединителя Assist & Slipper осигурява по-лека работа на съединителя и преодолява подскачането на колелото при превключване на по-ниска предавка