април 2008 г. 42 466 км Хамелеон Бензинов 186 к.с. 1340 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Naked
Suzuki-то е обслужено от-до! Повече от перфектна работа на мотора и скоростите. -Гуми " Pirelli Diablo Supercorsa" - 200/60/17 и 120/70/17 на 100Км, DOT 24! -Масло " Bardahl 10w60" на 300 км. -Куикшифтър " ShiftPower" - настроен и калибриран! -Рейсингова спирачна течност Дот 4 (Мотул) -Дискове(къдрави-предни и заден), накладки и предни и задни " TRW" с много живот в тях. . . - " Yoshimura" крайни гърнета (1300usd, купувани нови), които вече не се и произвеждат. - " KnN" въздушен филтър (изпран и намазан) -свеши (-2 по-стуфени NGK, сменени в началото на сезон 24) -трислойна хамелеонова перла (2к лв) -Наличен катализатор. - " CrazyCust" седалки (по поръчка) --къстъм капаци на двете казанчета (за спирачката и съденитиеля) -MC parts бар енд-ове. -карбонов протектор на резервоара -армирани спирачни маркучи -рейсингова капачка на маслото с бърза връзка - Спуул-ове на шарнира -краш тапи на съединителя и статора (специално за модела) - Краш тапи на предната и задната ос " RnG" . -Веригата и пиньоните са в перфектно здраве, почистени и смазани. Мотоциклета е в уникално състояние. Няма ремапи, лънч-контроли и тем подобни. Не се кара на лошо време, на дъжд и седи постоянно завит и в топъл гараж, акумулатора е на 5 месеца, като се зарежда ежеседмично! Множество карбонови елементи, купувани нови(истински), -преден калник -заден калник -веригообран -задната част на опашката -панела около менюто на резервоара. къстъм кавър на фара, диодни крушки навсякъде, " TRW" ръчки, " TRW" степенки, гард на радиатора " Powerbronze" , " Puig" слюда, Краш тапи на рамата и на спойлерите. кантове на джантите, балансирани, прави и без забележки. -нови лагери на задната и предната ос (17. 11. 2024) ! " Sato Racing" грипове на резервоара и много, много други аксесоари. Мотора няма никакви технически и визуални забележки. Никакви, нито една! Върви в пълен комплект с абсолютно всички оригинални части. Всички! Капаци, ауспуси, огледала, ръчки, степенки, дръжки, стойки и много други ! Вложени са страшно много пари, рисърч и време за да може да е в това състояние. Не тече, не пуши, не мирише, не е изпускан, не е крив, за разхода на масло взима точно . . . 0гр от смяна до смяна (сменя се всеки сезон, независимо от пробега ). Въобще не ми се разделя с него и категорично не на всяка цена. За мен лично, мотора е абсолютно бижу! Изключително рядък. Идеален за някой който ще му се радва и ще си го пази. Положена е керамика на целия мотор (спойлери, фар, стоп, капли, слюда, огледала, тръби и елементи които са хром, никел и боядисани), преди есента е прясно полиран, почиства се ежеседмично с правилните препарати, козметики и се пази като писано яйце. Какви мотори има за тия пари, въобще не ме интересува, гледайте и си ги купувайте тях . . . Коментар на цената, не е възможен, не свалям лев. Качване, тестване и даване на газ с него, само с А" категория и цялата сума на ръка. 100 октана + добавки в горивото се ползват ежемесечно. Използва се максимум 1000-1500км на сезон! За задължителното прехвърляне няма и да споменавам. Цена - 19000лв.
Регион:
обл. София, гр. София