август 2021 г. 1 950 км Сребърен Електрически 46 к.с. 7.2 kWh Автоматична СуперМото
Здравейте, продавам електрически мотоциклет Zero FXE 7. 2 модел 2022-ра година. Регистриран и напълно обслужен. Технически преглед валиден до Юли 2026-та година. Максималната му скорост е 143 км/ч. В спортен режим ускорява от 0-100 км/ч за 4. 2 секунди. С последни актуализации на софтуера инсталирани в представителството на Zero в София. ВАЖНО! Цената е крайна и не подлежи на коментар! Ако цената не ви устройва се насочете към друг мотор! Не се интересувам от бартери! Моторът се усеща е изключително лек, пъргав и маневрен, благодарение на скромното си тегло от 135кг и безчетковия електрически мотор, генериращ впечатляващите 106 нютон метра въртящ момент. Моторът разполага с директно задвижване. Електромоторът е директно свързан към задното колело посредством ремък от въглеродни влакна, осигурявайки плавно и ефективно ускорение. Електрическият мотор съчетава висока енергийна ефективност с невероятно ускорение. Управлението е изключително прецизно. Моторът разполага с три режима на шофиране икономичен, спортен и режим по избор. При третия режим чрез мобилно приложение могат да се настройват максималната скорост, въртящият момент, спирачното усилие и регенерацията на енергия. Моторът работи в комбинация със система за регенерация на енергията при спиране. Батерията разполага с висока енергиина плътност и максимален капацитет от 7. 2 киловат часа, от които използваеми са 6. 5. Батерията е проектирана за дълъг живот и има пет години пълна гаранция, независимо от пробега. Също така батерията разполага с режим за дългосрочно съхранение, който опитимизара заряда и допълнително подобрява дългосрочното здраве на батерията. Пробегът с едно зареждане варира според пътните условия, температурата на въздуха, наклона на пътя, но най-вече според начинът на каране на водача. Пробегът в градски условия при нормално каране е 150-160км, по извън градски пътища е 90-100км, но само ако се спазват ограниченията на скоростта. Ако си мислите, че ще изпреварвате с 120-130км/ч и моторът ще измине 90-100км с едно зареждане, просто няма как да стане. Батерията ще ви стигне за не повече от 60-70км. На магистрала изобщо няма смисъл да се качвате. Въпреки, че моторът може да поддържа постоянна скорост от 120км/ч, батерията ще се изтощи за отрицателно време. Но ако се избягват първокласните скоростни пътища и не се надвишава скорост от 70-75км/ч, пробегът се качва на 120-130км, което позволявя да се правят по-дълги пътувания. Всички тези данни са постижими при темепратура на въздуха от поне 15-16 градуса. При студено време пробегът пада с от една пета до една четвърт или с други думи от 20% до 25%. Батерията се зарежда от 5% до 100% за 9. 5 часа с вграденото 650-ватово зарядно, което се включва във стандартент контакт. Времето за зареждане може да се съкрати до 1 час, ако допълнително се закупи 6 киловатово бързо зарядно и с подходящ адаптер ще могат да се използват публичните зарядни станции при по-дълги пътувания. Цената на едно такова зарядно излиза между 600-700лв. Като компромисен вариант може да се купи 3. 3 киловатово зарядно за 400лв, което в комбинация с вграденото 650-ватово зарядно ще осигурят обща мощност от 4 киловата и времето за зареждане ще се съкрати до едва час и половина, ако батерията е останала на 5-10%. За съжаление нито този модел, нито някои от другите модели на Zero поддържат зареждане с прав ток, а едниствено и само с променлив ток, и по-точно с максимална скорост на зареждане от 1C, или с други думи колкото е максималният използваем капацитет на батерията. Без значение дали капацитетът на батерията е 6. 4кв/ч, 12. 8кв/ч или 17. 2кв/ч минималното време за зареждане на моторите Zero винаги ще е малко над един час, просто при по-големите батерии ще ви трябват по-мощни и по-скъпи зарядни. За разлика от някои модели на Harley-Davidson LiveWire и италианската марка Energica, които предлагат електрически мотори, които поддържат зареждане с прав ток. Цената за пълното зареждане на батерията в домашни условия при днешните цени на електроенергията варира между 1. 00лв на дневна тарифа и 0. 60лв на нощна тарифа при разход от 4 кв/ч на 100км за градско каране и 1, 50лв на дневна тарифа и 0. 90лв на нощна тарифа при разход от 6 кв/ч на 100км за извънградско каране. При средна цена от 20ст. на кв/ч, хиляда километра пробег излизат между 8лв и 12лв (за градско и инзвънградско), а 10 хиляди километра пробег излизат от 80лв до 120лв (за градско и извънградско), а 100 хиляди километра пробег биха стрували между 800лв и 1200лв (за градско и извънградско), нищожни суми на фона на цените на горивата. Като прибавим, че моторът не изисква почти никаква поддръжка освен да се следи състоянието на гумите, ремъкът и спирачките, фарът, стопът и мигачите са LED, в дългосрочен план експоатацията на мотора излиза изключително евтино. Няма смяна на масла, филтри, свещи, съединители и разни подобни. Производителят дава 1500 цикъла живот на батерията или приблизително 220 хиляди километра пробег, но това е предимно при градско каране. Дори моторът да се кара основно извънградско и да изминава между 80 и 100км с едно зареждане, това прави между 120 и 150 хиляди километра живот на батерията преди капацитетът на батерията да падне под 80%, което не е никак малко. Батерията е производство на китайската компания Farasis, която доставя батериите за електрическите SUV модели нa Mercedes-Benz EQE от 2022-ра и Mercedes-Benz EQS от 2023-та година. Това стана ясно след като правителството на Южна Кореа принуди производителните на електиречески превозни средства публично да оповестят, кои фирми им доставят батериите за раличните модели, които се предлагат на техния пазар, може да го проверите в интернет. Относно гаранцията трябва да се обърнете към представителството в София за да се прехвърли на новия собственик. Моторът се кара с изключителна лекота. Подходящ е както за градски условия, така и за всякакви извънградски и черни пътища, благодарение на 29-сантиметровия си пътен просвет. Оборудван е със 17-цолови алуминиеви джанти с гуми за асфалт Pirelli Diablo Rosso II, осигурявайки максимално сцепление, но при желание може да му монтирате гуми за офроуд. Окачването може да се регулира ръчно при необходимост. Предното окачване е на японската компания Showa, спирачната система е на испанската компания J. Juan, придобита от Brembo през 2021-ва, а анти блокиращата система е 9-то поколение ABS на Bosch. Задното окачване разполага с 23см ход на амортисьора. Също така моторът разполага с 5-инчов цветен TFT дисплей, на който може да избирате каква информация да се показва, като скорост, обороти, въртящ момент, температура на мотора и контролера, остатъчен пробег в километри и други. В допълнение може да свържете телефона си през приложението на Zero и да го използвате като втори дисплей. Максималното допустимо тегло на мотора е 285кг, което прави максимална товаримост от 150кг. Пълните характеристики на модела може да видите на официалния сайт на производителя. Моторът има забележки по външния вид, съобразени с цената. Към мотора давам оригиналниия преден и заден панел, които в момента е свалени, ако решите да го върнете към заводския му вид. Чисто нов този модел струва 14 хиляди евро без транспорта до България. В българското представителство на Zero цената му е 30 хиляди лева! Сами може да проверите на страницата им: zeromotorcycles. bg/fxe или като им се обадите по телефона. Дори ако ви направят отстъпка от цената, чисто нов с гаранция този модел пак би струвал най-малко 25-26 хиляди лева. Така, че цената, която съм определил, е повече от изгодна, при положение, че батерията все още е в гаранция, а моторът до сега е изминал едва 2 хиляди километра. Моторът се кара с категория A2. Причината да го продавам, е че искам да си купя по-големия спортен модел Zero SR/S или SR/F. Моторът може да се види в Бургас или в Стара Загора след предварителна уговорка по телефона. За допълнителна информация се обадете на посочения телефон.
Регион:
обл. Стара Загора, гр. Стара Загора