Допълнителна информация
Здравейте !
Най накрая решихме да се разделим с нашето семейно бижу : )
Фолцвагена е закупено от баща ми ЧИСТО НОВО от Пловдивския панаир (2000г. )
Същият се пенсионира 1 година по рано с чин полковник и с двадесет и петте си заплати давани при пенсиониране и малко спестени пари успяхме да се сдобием с чисто нова кола която за онзи период бе мечта за мнозина : )
Автомобила от мига на пристигането в гаража ни до ден днешен е обгрижван като малко дете. Винаги , абсолютно винаги е подържан без никакви компромиси по отношение цена/качество на консумативите.
Колата е оборудвана с един от най простите и здрави верижно-Ремъчни двигатели с евтина подръжка. Двигателят е много икономичен и същевременно уникално бърз имайки в предвид че е точно 1400 куб. см. / 68 кс.
Лупото НЕ пуши НЕ гори масло НЕ загрява и НЕ надува гарнитурата.
Колата е обслужена (Вер. Ремък/Масла/Филтри/Кабели/Свещи) на 265 хил. км. или остават още 5 хиляди км. до следващо обслужване. Фолцвагена е с 4 отлични (четири платови) зимни гуми както и с 4 почти нови накладки и дискове. Скоростната кутия / Съединителят са без никакви забележки , подменени с ЧИСТО НОВИ през април 2022г. Задният мост на автомобила заедно с цялото окачване (Амортисьори /Пружини /Тампони) са нови (2023г. )
Разхода на автомобила е отличен !
Извънградско без никакво преувеличение закотвя на 4 литра на 100 километра шофирайки със 100 до 120 км. В града е малко над 5 литра на 100 км. естествено шофирайки разумно без форсирания и прочие младежки глупости. Шофирайки на климатик разхода е с до 1 литър над горепосочените показатели.
С две думи това не е спортна кола и не може да очаквате да лети , но е много икономична и същевременно уникално пъргава и почти никога не е превишавала 90 км. в час поради факта че както баща ми така и сестра ми са малко плашливи шофьори : )
(Някой от вас се питат защо не сме поставили LPG система ! Факта че колата има среден разход от 4 литра и 700 гр. бензин /Около 13 лв. на 100 км. / обезсмисля поставянето на газов инжекцион на който първоначалната инвестиция е от 1200 до 1500 лв. плюс още 350 лв. за легализация на газовата бутилка. Или минимум 1500 лв. успоредно със задължителното ежедневно зареждане/палене на бензин което почти изравнява паричният разход на газ/бензин ! Сега е 13 лв. а с LPG ще е около 10/11 лв. или за да спестите около 2 до 3 лв. за всеки 100 км. трябва да платите около 1500 лв. Тоест вие ще си избиете разходите само след 50 до 55 хиляди км. , но знаете че на газ ремонтите по двигателят са многократно по чести и скъпи в сравнение ако шофират единственно на бензин : ) )
Ходовата част на Лупото е перфектна с отлични карета / носачи / тампони и окачване возейки като лодка.
Зимата дори и в дълбок сняг колата е като танк преминавайки безпроблемно заснежените терени благодарение на разпределението на тежеста (65/35) към Предна/Задна ос както и на факта че е с голям клиренс (20 сантиметра. )
Автомобила винаги , абсолютно винаги пали от първият път без значение на външната моментна температура като парното буквално и преносно започва да обдухва топъл въздух малко над 1 минута след студен старт на двигателят или 400/500 метра след потегляне от място.
Външният интериор на Фолцвагена видимо на фотосите е отлично запазен.
ПО КОЛАТА / КУПЕТО НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКВИ РЪЖДИ както външно така и отдолу.
(НАЙ ВЕРОЯТНО СЕ ЧУДИТЕ ЗАЩО ЧАСТ ОТ ЗАДНАТА БРОНЯ Е В ТАКАВА ОКРАСКА ? Фолиото и Нано спрейя/лентата бяха поставени преди 3г. с цел да осигурим бронята против надраскване от ежедневното качване/смъкване на детската количка / тротинетката и колелото на баткото. )
Вътрешният екстериор е без никакви забележки като в салона абсолютно никога не се е пушило !
Лупото е оборудвано със ЗАДНА КАМЕРА с ПОДВИЖЕН ДИСПЛЕЙ задействаща се когато се превключи на задна предавка.
КЛИМАТИКА Е С НОВ КОМПРЕСОР (Септември 2024г. ) работейки отлично !
Фаровете са отлични / нови 2024г. като нощния просвет е над 200 метра.
Автомобила е с винетка / ГОДИШЕН ПРЕГЛЕД и ЗАСТРАХОВКА до средата на МАРТ 2026г.
Лупото е и с всички налични консумативи (чисто нова Резервна гума/Крик/Ключ/Аптечка/Пожарогасител/риза/Железен преден теглич ) Колата е с нов голям акумулатор НАЛИЧЕН КАТАЛИЗАТОР и ДВА КЛЮЧА.
И ако сме коректни към бъдещият собственик на автомобила е редно да споменем и единственият (недостатък) на Фолцвагена изрязяващ се в малка дупчица в снатката съединяваща двете аспухови тръби под скоростния лост , което няма абсолютно никакво отношение към разхода и движението на автомобила. Ремонта/Заварката на дупчицата е от 20 до 30 лева.
Причините все още да не сме коригирали недостатъка са две !
Основната е , че аз работя от 07; 00h. до 19; 00h. 6 дни в седмицата и нямам никакво време за да отида до майстор/заварчик да си запазя час за да завари дупката.
Втората причина е че реално за последните 6 месеца с колата сме изминали под 200 километра. обезсмисляйки ремонта на дупката.
Това са единствените пречки до сега да не отремонтираме проблема.
За този (недостатък) естествено ще направиме добър коментар на цената.
Реалната причина за продажбата на автомобила е очакваното раждане дай Боже на второто детенце на сестра ми която шофираше колата в последните 8 години и която бе перфектна за нея , детето и съпругът и , но ще е тясна за още едно бебче , количка и тротинетката та и за това решихме по рано от планираното да закупиме по голям автомобил естествено от същата марка , продавайки нашата принцеса за да може някоя друг да и се радва и обгрижва : )
Годишният данък е 19 лв. : )
Ако желаете може да проверите Фолцвагена във всеки един сервиз по ваш избор.
КОМЕНТАР НА ЦЕНАТА НА МЯСТО.
С две думи това е малка , икономична и много , много надеждна кола на цената на един нов телефон : ) която ако закупите просто се КАЧВАТЕ И ТРЪГВАТЕ без да се налага да правите каквито и да е последващи ремонти / разходи по / за автомобила.
Мисля че това е по важната информация свързана с автомобила , но ако имате и други въпроси звънете по всяка време на деня : )
Лек ден !