Получихте нова обява по филтър
Без снимка





Промяна на цена на наблюдавана обява
Без снимка промяна в цена


стара цена
нова цена
Вход | Нова Регистрация
Начало Публикуване Търсене Новини Rent-a-car Средни цени Дилъри Моите обяви
1 - 1 от общо 1

Обява за Мотоциклети Zero FXE

Запис на търсенето
Критериите ще бъдат записани във Вашия "Бележник Търсения".
Отказ   ЗАПАЗИ в Бележника
Предимства:

Когато запишете текущия филтър за търсене във Вашият "Бележник Търсения", следващия път ще можете да стартирате същото търсене от там, без да попълвате формите за търсене отново.

Вашият "Бележник Търсения" се намира в меню Моите обяви > Бележник търсения.

Резултат от Вашето търсене на:
Запази Търсенето
Рубрика: Мотоциклети, Zero FXE; Състояние: Употребявани, Нови, Подредени по: Марка/Модел/Цена
Zero FXE 7.2 Z-Force
13 900 лв.
август 2021 г. 1 950 км Сребърен Електрически 46 к.с. 7.2 kWh Автоматична СуперМото
Здравейте, продавам електрически мотоциклет Zero FXE 7. 2 модел 2022-ра година. Регистриран и напълно обслужен. Технически преглед валиден до Юли 2026-та година. Максималната му скорост е 143 км/ч. В спортен режим ускорява от 0-100 км/ч за 4. 2 секунди. С последни актуализации на софтуера/фърмуера инсталирани в представителството на Zero в София. ВАЖНО! Цената е крайна и не подлежи на коментар! Ако цената не ви устройва се насочете към друг мотор! Не се интересувам от бартери! Моторът се усеща е изключително лек, пъргав и маневрен, благодарение на скромното си тегло от 135кг и безчетковия електрически мотор, генериращ впечатляващите 106 нютон метра въртящ момент. Моторът разполага с директно задвижване. Електромоторът е директно свързан към задното колело посредством ремък от въглеродни влакна, осигурявайки плавно и ефективно ускорение. Електрическия мотор съчетава висока енергийна ефективност с невероятно ускорение. Управлението е изключително прецизно. Моторът разполага с три режима на шофиране икономичен, спортен и режим по избор. При третия режим чрез мобилно приложение могат да се настройват максималната скорост, въртящият момент, спирачното усилие и регенерацията на енергия. Моторът работи в комбинация със система за регенерация на енергията при спиране. Батерията разполага с висока енергиина плътност и максимален капацитет от 7. 2 киловат часа, от които използваеми са 6. 5. Батерията е проектирана за дълъг живот и има пет години пълна гаранция, независимо от пробега. Моторът е произведен месец Август 2021-ва година, следователно батерията е в гаранция до Август 2026-та. Освен това батерията разполага с режим за дългосрочно съхранение, който опитимизара заряда и допълнително подобрява дългосрочното здраве на батерията. Пробегът с едно зареждане варира според пътните условия, температурата на въздуха, наклона на пътя, но най-вече според начинът на каране на водача. Пробегът в градски условия при нормално каране е 150-160км, в извън населени места е 90-100км, но само ако се спазват ограниченията на скоростта. Ако си мислите, че ще изпреварвате с 120-130км/ч и пак ще изминете 90-100км с едно зареждане, просто няма как да стане. Батерията ще ви стигне за не повече от 70-80км. Ако се избягват първокласните междуградски пътища, където скоростта на движение е по-висока и не се надвишава скорост от 75км/ч, пробегът се качва на 130-140км, което позволявя да се правят по-дълги разходки, дори е възможно да се изминат над 150км с едно зареждане, но при много внимателно каране. Всички тези данни са постижими при темепратура на въздуха от поне 15-16 градуса. При по-студено време пробегът пада с от една пета до една четвърт. Батерията се зарежда от 5% до 100% за 9. 5 часа с вграденото 650-ватово зарядно, което се включва във всеки стандартен контакт. Времето за зареждане може допълнително да се съкрати до 1 час, ако се закупи 6 киловатово бързо зарядно и с подходящ адаптер ще могат да се използват публичните зарядни станции при по-дълги пътувания. Цената на едно такова зарядно варира между 600-700лв за китайските модели, до няколко хиляди лева за по-марковите. Като компромисен вариант може да се купи 3. 3 киловатово китайско зарядно за 400лв, което в комбинация с вграденото 650-ватово зарядно ще осигурят обща мощност от 4 киловата и времето за зареждане ще се съкрати до едва час и половина, ако батерията е останала на 5-10%. За съжаление нито този модел, нито по-скъпите модели на Zero, не поддържат зареждане с прав ток, а едниствено и само с променлив ток, по-точно с максимална скорост на зареждане от 1C, или с други думи колкото е максималният използваем капацитет на батерията, без значение дали е 6. 4кв/ч, 12. 8кв/ч или 17. 2кв/ч минималното време за зареждане винаги ще е малко над един час, просто ще ви трябват по-мощни и по-скъпи зарядни. За разлика от някои модели на Harley-Davidson LiveWire и италианците от Energica, които предлагат модели, които поддържат зареждане с прав ток. Както се досещате цените на тези модели започват от 30 хиляди евро. Цената за пълното зареждане на батерията в домашни условия при днешните цени на електроенергията варира между 1, 50лв на дневна тарифа и 0. 90лв на нощна тарифа, при разход от 6 кв/ч на 100км за извънградско каране и 1. 00лв на дневна тарифа и 0. 60лв на нощна тарифа при разход от 4 кв/ч на 100км за градско каране. При средна цена от 20ст. на кв/ч, хиляда километра пробег излизат между 8лв и 12лв (за градско и инзвънградско съответно), а 10 хиляди километра пробег излизат от скромните 80лв до 120лв (за градско и извънградско съответно), а 100 хиляди километра пробег биха стрували между 800лв и 1200лв (за градско и извънградско съответно), нищожни суми на фона на цените на горивата. Разбира се ако все още не са принудили да минем на свободния пазар, където цените на електроенергията са значително по-високи. Като прибавим, че моторът не изисква почти никаква поддръжка освен да се следи състоянието на гумите, ремъкът и спирачките, а фарът, стопът и мигачите са LED, в дългосрочен план експоатацията на мотора излиза изключително евтино. Няма смяна на масла, филтри, свещи, съединители и разни подобни. Производителят дава 1500 цикъла живот на батерията или приблизително 220 хиляди километра пробег, но това е предимно при градско каране. Дори моторът да се кара основно извънградско и да изминава между 80 и 100км с едно зареждане, това прави между 120 и 150 хиляди километра живот на батерията преди капацитетът на батерията да падне под 80%, което не е никак малко. Батерията е производство на китайската компания Farasis, която доставя батериите за електрическите SUV модели нa Mercedes-Benz EQE от 2022-ра и Mercedes-Benz EQS от 2023-та година. Това стана ясно след като правителството на Южна Кореа принуди производителните на електиречески превозни средства публично да оповестят, кои фирми им доставят батериите за раличните модели, които се предлагат на техния пазар, може да го проверите в интернет. Относно гаранцията трябва да се обърнете към представителството в София за да се прехвърли на новия собственик. Моторът се кара с изключителна лекота. Подходящ е както за градски условия, така и за всякакви извънградски и черни пътища, благодарение на 29-сантиметровия си пътен просвет. Оборудван е със 17-цолови алуминиеви джанти с гуми за асфалт Pirelli Diablo Rosso II, осигурявайки максимално сцепление, но при желание може да му монтирате гуми за офроуд. Окачването може да се регулира ръчно при необходимост. Предното окачване е на японската компания Showa, спирачната система е на испанската компания J. Juan, придобита от Brembo през 2021-ва, а анти блокиращата система е 9-то поколение ABS на Bosch. Задното окачване разполага с 23см ход на амортисьора. Също така моторът разполага с 5-инчов цветен TFT дисплей, на който може да избирате каква информация да се показва, като скорост, обороти, въртящ момент, температура на мотора и контролера, остатъчен пробег в километри и други. В допълнение може да свържете телефона си през приложението на Zero и да го използвате като втори дисплей. Максималното допустимо тегло на мотора с водача и пътника е 285кг, което прави максимална товаримост от 150кг. Пълните характеристики на модела може да видите на официалния сайт на производителя. Моторът има забележки по външния вид, съобразени с цената. Към мотора давам оригиналната опашка и преден панел, който в момента е свален, ако решите да го върнете към заводския му вид. Чисто нов този модел струва 14 хиляди евро без транспорта до България. В българското представителство на Zero цената му е 30 хиляди лева! Сами може да проверите на страницата им: zeromotorcycles. bg/fxe или като им се обадите по телефона. Дори ако ви направят отстъпка от цената, този мотор чисто нов с гаранция пак би струвал най-малко 25 хиляди лева. Така, че цената, която съм определил, е повече от изгодна, при положение, че батерията все още е в гаранция, а моторът до сега е изминал едва 2 хиляди километра. Моторът се кара с категория A2. Причината да го продавам, е че искам да си купя по-големия спортен модел Zero SR/S или SR/F. Моторът може да се види в Бургас или в Стара Загора след предварителна уговорка по телефона. За допълнителна информация се обадете на посочения телефон.
Регион:
обл. Стара Загора, гр. Стара Загора
Отиди в Моят Бележник
Няма маркирани обяви за печатане Няма маркирани обяви за сравнение
Може да запазите Вашето търсене на:
Запази Търсенето
Рубрика: Мотоциклети, Zero FXE; Състояние: Употребявани, Нови, Подредени по: Марка/Модел/Цена
oбяви за коли Мотоциклети ZeroFXE
НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ
Потребителите търсещи Zero FXE
в mobile.bg, също така разглеждат и обяви за:
Всички модели Zero
Сравни Печат Премахни всички